ביטוח בניין משותף – הדרך הנכונה להתמודד עם נזקים ותאונות בבניין שלכם

סביר להניח שגם אתם גרים היום בבניין משותף שיש בו לא מעט שטחים אשר עומדים לרשות ולרווחת בעלי הדירות בבניין. למשל: האם יש לובי בבניין שלכם? מעליות? חדר כושר? ואולי אפילו בריכה? זה לא סוד שהיום יש עוד ועוד מקומות שבהם בונים בניינים משותפים והסיבה לכך ברורה. הצפיפות כאן נוראית ולכן אחד מהפתרונות הכי טובים שיש הוא לבנות לגובה. מה שכן, אותם בניינים משותפים, אפילו אם הם חדשים לחלוטין, דורשים גם תחזוקה נכונה.

אתם חייבים להבין שהאחריות לכל מה שקורה בשטח של הבניין המשותף היא של כל בעלי הדירות, ולכן נשאלת השאלה: האם יש משהו שאפשר לעשות כדי להגדיל את רמת הבטיחות במקום? ואיך נתמודד עם נזק חמור שצריך לתקן? עם שיפוץ גדול או אפילו אם תביעה שמגיעה בגין פגיעה שהתרחשה כאשר אדם נזק נכנס לתוך שטח הבניין? חשוב להבין שבכל המקרים האלה העלות הכלכלית עלולה להסתכם באלפי שקלים ואף יותר. לכן, אם תוכלו לעשות מראש ביטוח בניין משותף וכך לישון בשקט כי תמיד תהיה חברת ביטוח שתכסה עבורכם את עלות הנזק, למה שלא תעשו זאת?

מה חשוב לברר כשרוצים לעשות ביטוח מהסוג הזה?

אם הייתם רוצים לעשות כל ביטוח אחר, לבית, לרכב או לנסיעות לחו"ל, בוודאי הייתם מבררים מראש כל מה שאפשר. למשל, האם חברת הביטוח שאליה אתם פונים אמינה, וותיקה והאם הביטוח כולל מספיק מצבים. זה בדיוק מה שכדאי לכם לבדוק גם כאשר אתם חושבים על ביטוח בניין משותף, כי זה ברור שלכל חברת ביטוח יש דברים קצת אחרים להציע לכם.

יש חברות ביטוח שמתייחסות רק לשטחים הציבוריים בבניין ויש גם חברות ביטוח שמציעות פוליסה שכוללת גם תאונות לעובדים קבועים בבניין ואף תאונות לצד שלישי. לכן חשוב מאוד לברר על מה אתם חותמים ומה יכול להיכלל בביטוח כולו, כי רק בצורה כזאת תוכלו לדעת שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה.

חברה שנותנת מענה ללקוחות שלה בכל עת:

אם יש משהו שמאפיין תאונות ותקלות שונות בבניינים משותפים, זה שאנחנו ממש לא יכולים לצפות זאת מראש. לכן בהחלט יכול להיות מצב שתרצו לקבל מענה, אפילו ראשוני בלבד, מחברת הביטוח שלכם אפילו בערב חג או ביום שבת. לא רוצים להגיע למצב שאין לכם עם מי לדבר? רוצים להבטיח שתמיד יהיה מי שיוכל לתדרך אתכם, לעזור לכם ולסייע ברגע האמת? אתם צודקים.

על מנת להבטיח שזה בדיוק מה שיקרה, אנחנו ממליצים לכם לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים. לא כל חברות הביטוח נותנות מענה מספיק טוב ויש גם כאלה שמתנערות מהאחריות שלהן כלפי הלקוחות. לכן, לפני שעושים ביטוח בניין משותף כדאי יהיה לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות החברה שאליה אתם פונים.

ביטוח בניין משותף – הדרך הנכונה להתמודד עם נזקים ותאונות בבניין שלכם
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב

ביטוח בניין משותף הוא היבט מכריע של בעלות על רכוש, במיוחד עבור אלה שחולקים את האחריות וההשקעה עם אחרים. מאמר זה יתעמק בחשיבותו של ביטוח בנייה משותפת לבעלים משותפים, ידון

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף