ביטוח בניין משותף – מה באמת צריך לדעת

אין ספק שלגור באחד מהבניינים החדשים ביותר שיש בישראל זו חוויה נהדרת והרבה אנשים היו מעוניינים בכך. אפשר להבין מדוע, כי למעשה, הבניינים החדשים מפוארים ומפנקים במיוחד. הם כוללים לא רק מעליות ולובי, אלא גם בריכות, חדרי כושר, חניה ועוד הרבה דברים אחרים. מה שכן, חשוב להבין שהאחריות לגבי כל החללים המשותפים הללו היא של כל מי שגר בבניין, ולכן נשאלת השאלה: איך נוכל להגן על עצמנו בצורה הטובה ביותר אם משהו יקרה? אם גם אתם תוהים לגבי העניין הזה, כדאי לדעת שאופציה כמו ביטוח בניין משותף יכולה לבוא בחשבון, ויפה שעה אחת קודם.

מה כוללים ביטוחים מהסוג הזה?

ראשית, כדאי שתדעו שבכל בניין שיש בו יותר משתי דירות משתלם וכדאי לעשות ביטוח בניין משותף. שנית, חשוב להבין שגם לגבי הביטוח הזה, כפי שקורה לגבי אינספור ביטוחים אחרים, אנחנו רואים שיש אפשרויות שונות ולכן כדאי לבדוק באיזו אופציה אתם בוחרים. האם תרצו לעשות ביטוח בניין משותף שכולל רק כיסוי של נזקים בחללים המשותפים? או שאולי תרצו להוסיף לעניין הזה גם ביטוח במקרים של תאונות אישיות? למשל, מה קורה אם שליח פיצה מגיע כדי לתת פיצה לאחת מהמשפחות אך בפועל הוא מועד של שלולית ושובר את הרגל? אותו שליח פיצה לא יוכל לעבוד כמה שבועות טובים לפחות ולכן ברור מדוע הוא ירצה לתבוע אתכם כדי לקבל פיצוי.

כאשר מדובר על תביעות קולקטיביות שונות של בניינים, אנחנו רואים שהסכומים עלולים להיות לא מבוטלים ולכן נשאלת השאלה: מה עושים? אם הפתרון יכול להיות עוד סעיף של ביטוח בניין משותף, לוותר על כך? הביטוח יוביל לכך שאפילו אם תמצאו את עצמכם בסיטואציה לא נעימה שכזו, תוכלו להתמודד איתה לפחות מבחינה כלכלית.

 

חברת ביטוח טובה, כי מה פתאום שתתפשרו על פחות מזה?

חשוב להבין שיש לא רק סוגים שונים של ביטוחים שביניהם ניתן לבחור, אלא יש גם מספר חברות ביטוח שיכולות להציע לכם את האופציות האלה. לכן, ממש כפי שלא הייתם רוצים לעשות ביטוח בריאות או ביטוח נסיעות לחו"ל בכל מקום, כך גם לא כדאי לעשות ביטוח בניין משותף אצל כל חברה. לכן יש טעם לברר את הדברים ולראות במי אתם בוחרים, רק נשאלת השאלה: מהם הפרמטרים החשובים ביותר שעליהם לא כדאי להתפשר?

אנחנו ממליצים לכם לברר מה הוותק של חברת הביטוח, כמה עולה הפוליסה וכמה כל שכן יצטרך לשלם בסופו של דבר. האם החברה זמינה בכל עת והאם, כאשר יהיה לכם צורך להפעיל את הביטוח, תוכלו לקבל מענה מהיר או שעלולים להתחמק מכם? נסו לבדוק כל מה שניתן וכך תוכלו להיות בטוחים שבסופו של דבר תצאו מרוצים.

 

תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב

ביטוח בניין משותף הוא היבט מכריע של בעלות על רכוש, במיוחד עבור אלה שחולקים את האחריות וההשקעה עם אחרים. מאמר זה יתעמק בחשיבותו של ביטוח בנייה משותפת לבעלים משותפים, ידון

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף