מה כדאי שתדעו על ביטוח תכולת דירה?

חושבים לעשות ביטוח תכולת דירה? לאחרונה באזור שבו אתם גרים היו לא מעט אסונות כמו צנרת מים שהתפוצצה והרסה את כל תכולת הבית של השכנים? או שאולי אתם גרים באזור שבו יש יותר מידי מקרים של גניבה לאחרונה? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה כדאי לעשות בנידון. ביטוח תכולת דירה אומנם לא ישמור על הציוד שלכם, אך הוא בהחלט ייתן לכם כיסוי אם משהו חלילה יקרה. לכן, למרות שאיש לא היה רוצה לדמיין מצב שבו משהו קורה לכל החפצים היקרים שלו, כולנו יודעים שזה עלול להיות חלק מהחיים. לכן, אם יש לכם אפשרות להתכונן למצב כזה ולהבטיח שלפחות תקבלו פיצוי כספי, למה שתוותרו על כך?

שימו לב על מה אתם משלמים

כאשר עושים ביטוח תכולת דירה יש לשים לב לכמה דברים חשובים. בדרך כלל הביטוח הבסיסי יכלול את הביטוח שניתן לעשות לרהיטים, לחפצי אומנות שונים וכדומה, אך הוא לא יכלול באמת את כל מה שיש לכם בבית. לכן כדאי לדעת שיש היום אפשרות לעשות הרחבות שונות שחברות הביטוח מציעות, כמו למשל: רחבה לנזקי מים ולשירותי חירום. לדוגמה, אם מדובר על מקרה של נזק צנרת, תוכלו להרחיב את ביטוח תכולת הדירה גם למצבים כאלה.

בנוסף, יש בדרך כלל אפשרות לעשות גם הרחבה שתכלול מערכות קול וטלוויזיה ואפילו אובדן של ארנק. למעשה היום השמיים הם הגבול מבחינת ההרחבות שחברות הביטוח השונות מציעות. לכן, אם אתם כבר עושים ביטוח תכולת דירה ויכולים להרחיב אותו לכל מצב שיכול להיות רלוונטי עבורכם, למה לחשוב פעמיים? אומנם זה נכון שאף אחד לא היה רוצה באמת להגיע למצב שבו הוא צריך להפעיל את הביטוח, אך מצד שני, לגלות שמשהו קרה ושאין לכם אל מי לפנות זה עוד יותר נורא.

ביטוח לתכולת הדירה

כך תבחרו את חברת הביטוח הכי טובה שיש

בין אם אתם חושבים היום על ביטוח תכולת דירה ובין אם תרצו לעשות ביטוח משכנתא, ברור שאתם צריכים לבדוק לאיזו חברת ביטוח אתם פונים. זה לא סוד שקיימות הרבה מאוד חברות ביטוח בכל פינה בישראל, אך למען האמת, רק חלק מהן טובות. נתחיל דווקא מהסוף: כלומר, הדבר האחרון שתרצו זה להיות לקוחות של חברה שלא עונה או שמתנערת מאחריות.

לכן חשוב כל כך לבדוק מה חושבים הלקוחות האחרים של החברה אודות שירותיה. האם רוב הלקוחות שפנו לקבל כיסוי או פיצוי כלכלי מחברת הביטוח קיבלו את מה שמגיע להם? או שאולי רוב חוות הדעת נוראיות וכוללות סיפורי זוועה של תביעות אינסופיות? חשוב מאוד לברר את הנקודה הזאת, כי בסופו של דבר, הרעיון הוא להיות מבוטחים אצל מי שבאמת ידאג לכם אם משהו חלילה יקרה לתכולת הבית שלכם.

ביטוח תכולת דירה
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף