ביטוח בית משותף – כל הסיבות שבגללן כדאי לעשות אחד עוד היום

עשיתם לא מזמן בדיקה קצרה וראיתם שאתם משלמים הון עתק על ביטוחים? יש לכם ביטוח לרכב, לבית ולעוד אינספור דברים אחרים כמו בריאות ופנסיה? אם כך, ברור מדוע אתם לא מתלהבים מהמחשבה על ביטוח בית משותף. יחד עם זאת, נסו לרגע לעצור את מרוץ החיים ולחשוב ברצינות מה יקרה אם, חלילה, יתרחש אסון כלשהו בבית המשותף שבו אתם גרים. זה ממש לא משנה כמה קומות יש בבית המשותף שלכם, כמה דירות יש בו ובאיזו שנה הוא נבנה.

מה שמשותף לכל הבתים הללו, הוא שיש בהם חללים משותפים ששייכים למעשה לכל בעלי הדירות בבניין. משמעות הדברים היא שכולם יכולים להשתמש באותם חללים משותפים, בין אם זה הלובי, המעליות, המחסנים או כל חלל אחר, אך לכולם גם יש אחריות כלפי אותם חללים משותפים. זה אומר שאם משהו יקרה ויהיה צורך לבצע שיפוץ, כולכם, ללא יוצא מן הכלל, תצטרכו לשאת בעלויות השיפוץ. הנזק עלול להיות מאוד חמור והעלות מאוד גבוהה, כך שברור מדוע על ביטוח בית משותף אי אפשר לוותר.

האם הביטוח הזה יכול לכסות גם במקרים של תאונות שונות?

התשובה היא בהחלט כן, כל עוד אתם מוסיפים את הסעיפים הללו לפוליסת הביטוח שעליה אתם חותמים. למשל, אם תעשו ביטוח בית משותף שכולל גם כיסוי במקרה של תאונות לצד שלישי, הביטוח אכן יכסה גם מצבים כאלה. אם למשל תעשו ביטוח שכולל גם פגיעות של צד שלישי ושליח שיגיע לבית המשותף שלכם אכן ימעד וישבור את הרגל, לא אתם תצטרכו לשלם לו את הפיצויים, אלא חברת הביטוח תעשה זאת.

כמו כן, כאשר עושים ביטוח בית משותף כדאי גם לקחת בחשבון את האפשרות של ביטוח לעובדים הקבועים שמגיעים ונכנסים לבניין שלכם. למשל, אם יש לכם גנן שמגיע פעם בשבועיים, למה שלא תכניסו סעיף שיוכל לכסות גם נזקים ותאונות שעלולות לקרות לו תוך כדי העבודה?

האם ככל שהביטוח יותר יקר הוא יותר טוב?

אם תפנו אל שלוש חברות ביטוח שונות ותבקשו מהן הצעות מחיר עבור ביטוח בית משותף, אתם תראו שתקבלו כמובן הצעות שונות כי לכל חברה תעריף משלה. לכן ברגע הזה בדרך כלל תעלה השאלה: האם, במידה וכן נסכים לשלם יותר, זה אומר גם שנקבל שירות יותר טוב ברגע האמת? חשוב להבין שהיום זה כבר לא לגמרי כך. העניין הוא שהיום, כאשר כל לקוח יכול להיכנס לאינטרנט ולפרסם חוות דעת, חברות הביטוח הבינו שהן חייבות לתת את הטוב ביותר לכל לקוח.

לכן גם חברות קטנות יותר שגובות מחירים יותר נמוכים כן מקפידות על מתן שירות אדיב ונעים לכל אחד ואחד מהלקוחות שלהן. משמעות הדברים היא שכדאי לעשות השוואת מחירים ואין שום סיבה לבחור את החברה שאצלה תשלמו הכי הרבה.

תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
הכול על ביטוח בית משותף
הכול על ביטוח בית משותף

אתם שייכים לאותם האנשים שחלמו לגור בבית פרטי? בסופו של דבר קניתם גם אתם דירה בבניין משותף? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים: איך מגנים על מה שיש לנו? אין

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף