ביטוח בניין משותף מחיר

התחלתם להבין שהבניין המשותף שלכם, ממש כמו דירתכם הפרטית, נמצא תחת האחריות שלכם, ביחד עם כל השכנים האחרים? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לטפל בעניין, ובעיקר, לדעת שבעת צרה תוכלו להתמודד ביחד עם הטיפול הנדרש. זה לא משנה אם התקלה היא בצנרת של הבניין, במעלית שנתקעת כל שני וחמישי או שרוצים לעשות תיקון למדרגות שבורות בחדר המדרגות. מה שבטוח זה שבעזרת ביטוח מבנה משותף תוכלו להתמודד עם העניין הרבה יותר בקלות, פשוט כי לא תצטרכו להתווכח על כל הפרטים השונים כמו: מי צריך לשלם, למה וכמה.

האם ביטוח כזה חייב להיות יקר?

אם עשיתם בזמנו ביטוח ועד בית, ברור מדוע חיפשתם את הדיל הכי טוב שהיה, כי מי מאתנו רוצה לעשות עוד ועוד ביטוחים במחירים מופקעים? אומנם היום זה כבר ברור מדוע ביטוח בניין משותף זה לא משהו שכדאי לוותר עליו, אך זה לא אומר שחובה לשלם עליו סכומים גבוהים. בבואנו לראות מה יכול להשפיע על העלות של ביטוח מבנה משותף ניתן לציין מספר גורמים, כמו לדוגמא:

  • מה מצבו של הבניין ביום שבו עושים את הביטוח?
  • עד כמה הבניין גדול וכמה קומות יש בו?
  • מה כוללים השטחים המשותפים?
  • עד כמה הביטוח שבו אתם מעוניינים צריך להיות נרחב ומקיף?

אתם בהחלט יכולים לצפות למחירים שונים אצל חברות ביטוח שונות, מה שצריך לדרבן אתכם להתמודד עם העניין עוד היום ולהתחיל לעשות כבר עכשיו השוואת מחירים.

מחיר סביר שכל דייר יוכל לעמוד בו בקלות

אם אתם עדיין מחפשים סיבות שבגללן כדאי לכם לעשות עוד היום ביטוח בניין משותף, זו העובדה שבסופו של דבר, בכל חודש בחודשו, התשלום יהיה נמוך עבור כל דייר. למעשה, הדיירים בקושי ישימו לב שהם מפרישים כמה עשרות שקלים בחודש לטובת הביטוח הזה, ולעומת זאת, אם יהיה צורך להפעיל אותו, זה יקל על כולכם מאוד. לכן, אפילו אם יש שכן שמסרב לעניין כדאי מאוד לנסות לשכנע אותו, ויפה שעה אחת קודם.

ביטוח בניינים משותפים מחיר

ביטוח בניין משותף מחיר, ועוד הרבה מעבר לכך

בממלכת הבעלות על נכסים, הבטחת ההשקעה שלנו מפני נסיבות בלתי צפויות עומדת בראש סדר העדיפויות. זה נכון במיוחד כשמדובר על נכס שנמצא למעשה בבניין משותף, כפי שקורה אצל רובנו. ביטוח בניין משותף מתגלה כמגן קריטי, המגן על אינטרסים קיבוציים של נכסים מפני שלל סיכונים פוטנציאליים. לכן ברור מדוע גם במקרה שלכם השכנים התחילו להתעניין בנושא של ביטוח בניין משותף מחיר. עוד לפני שננסה לענות על השאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף, צריך להבין מה זה בכלל. מה הביטוח הזה כולל ומתי נוכל להתקשר ולבקש את עזרת חברת הביטוח שלנו?

ביטוח בניין משותף מחיר, היקף וכיסוי

ביטוח בניין משותף הוא פוליסת ביטוח מיוחדת שנועדה לכסות את האינטרסים הקולקטיביים של בעלי הדירות בבניין. ביטוח שעושים על בית פרטי מגן על הרכוש האישי ועל הבית הפרטי שלנו. לעומת זאת, כאשר מדברים על נושא כמו ביטוח בניין משותף מחיר מדברים על ביטוח אחר. ביטוח זה מספק מגוון רחב יותר של הגנה, הכולל שטחים משותפים, מבנים משותפים וחלקים חיצוניים של הבניין. בהקשר של ביטוח בית משותף האגודה לתרבות הדיור צריך לבדוק היטב על מה חותמים. האם ידעתם שיש ביטוחים שונים לבניינים משותפים שביניהם ניתן לבחור? ביטוח בניין משותף יכול לכלול גם כיסוי לנזקים במקומות כמו:

  • מסדרונות בתוך הבניין המשותף
  • גגות
  • מעליות
  • לובי הבניין המשותף

 

חללים ציבוריים אחרים בבניין.  פוליסת ביטוח כזה היא בעלת חשיבות רבה. בפועל, היא מהווה כלי לניהול הסיכונים הקשורים לבעלות על רכוש משותף, ומציעה כיסוי מפני מגוון איומים פוטנציאליים. איומים אלה יכולים לכלול גם אסונות טבע, נזקים מקריים או אפילו נזק שנעשה במכוון.

מדוע הביטוח לבניין המשותף הוא כל כך חשוב?

אם הייתם לוקחים משכנתא, הייתם עושים ביטוח מבנה למשכנתא. לכן חשוב להבין: זה אותו הדבר גם לגבי השטחים המשותפים שלכם בבניין. אתם יודעים כמה תיקון של נזקים בשטחים המשותפים יכול לעלות? ומה קורה אם הבניין כולו קורס? איך אפשר בכלל לשקם אותו בלי ביטוח? כשמשהו קורה לדירה הפרטית שלכם, אתם לפחות לא צריכים לריב עם אחרים. אתם אלה שמקבלים את ההחלטות החשובות לגבי השיפוץ והשיקום. לעומת זאת, כשמדובר על בניין משותף, זה לא כך. לכן, כדי להקל על עצמכם, גם מבחינה כלכלית, אתם חייבים שיהיה לכם ביטוח כזה. ערכו האמיתי של ביטוח כזה טמון בשקט הנפשי ובביטחון הפיננסי שהוא מציע. בבניינים משותפים הפוטנציאל לסכסוכים ולעומס פיננסי עקב נזקים הינו גבוה במיוחד. לכן, כשמדברים על ביטוח בניין משותף מחיר מדברים על משהו שאי אפשר בלעדיו. ביטוח זה משמש כמגן מאחד, המפחית סיכונים ומטפח תחושת קהילה ואחריות קולקטיבית. ראשית, ביטוח זה ממלא תפקיד מכריע בהגנה על שלמות המבנית של הבניין. במקרה של נזקים, תאונות או רשלנות, עלויות התיקון יכולות להיות אסטרונומיות. קיומה של פוליסת ביטוח מקיפה מבטיחה כי תמיד יהיה לכם כסף לממן תיקונים נדרשים. שנית, ביטוח כזה חיוני לכיסוי אחריות. תאונות באזורים משותפים הגורמות לפציעות למבקרים או לדיירים עלולות להוביל להליכים משפטיים יקרים. קיומו של ביטוח יסייע גם במצבים  כאלה.

האם בכל בניין משותף צריך ביטוח כזה?

אתם מתלבטים לגבי הנושא של ביטוח בניין משותף מחיר? רוצים לדעת לא רק כמה עולה ביטוח בניין משותף, אלא גם אם זה נחוץ? האמת היא, שזה תמיד מומלץ. בין אם יש לכם הרבה שטחים משותפים ובין אם לא, נחוץ לכם ביטוח כזה. בימינו יש יותר ויותר גורדי שחקים עם שטחים משותפים גדולים. לכן, אפשר לבטח כל חלק בבניינים כאלה, מה פתאום לוותר על כך? מה שכן, חשוב לא רק לבחור את הפוליסה שעליה חותמים, אלא גם את החברה שאליה פונים. לא חסרות חברות ביטוח שמציעות מגוון רחב של שירותים. עם זאת, לא בכל סוכנות ביטוח תקבלו ייעוץ, ליווי ועזרה בעת צרה. רוצים לישון בשקט ולדעת שסוכני הביטוח יעזרו לכם אפילו בבחירת הפוליסה הנכונה לבניין שלכם? מרכז הביטוחים זו הבחירה הנכונה. החברה מקצועית ומציעה קשת רחבה של שירותים לכל לקוחותיה. לכן, בין אם אתם יודעים איזה ביטוח דרוש לכם ובין אם לא, כאן תרגישו שאתם בידיים מקצועיות.

שאלות ותשובות

האם ביטוח בניין משותף הוא עניין של חוק?

התשובה היא לא. זה לא מסוג הביטוחים שחובה לעשות. עם זאת, כפי שראינו, לביטוח הזה יש משמעות רבה ולכן בהחלט כדאי לוודא שיש לכם אותו.

האם הביטוח יגן אם הגנן יתבע את בעלי הדירות בבניין בגלל תאונה?

בהחלט כן. כשמדברים על ביטוח בניין משותף מחיר מדברים על ביטוח שמגן גם מפני תביעות. זה אומר שאם הגנן יתבע, או השליח, הביטוח ייתן לכם כיסוי.

האם כל דיירי הבניין צריכים לשלם על הביטוח?

בהחלט כן. העלות צריכה להתחלק בין כל בעלי הדירות בבניין שכן הוא יגן על כולם בעת צרה.

ביטוח בניין משותף מחיר
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב

ביטוח בניין משותף הוא היבט מכריע של בעלות על רכוש, במיוחד עבור אלה שחולקים את האחריות וההשקעה עם אחרים. מאמר זה יתעמק בחשיבותו של ביטוח בנייה משותפת לבעלים משותפים, ידון

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף