כל האמת על ביטוח דירה מחיר

אם הגעתם למעמד שבו אתם מתעניינים בנושא של ביטוח דירה מחיר, ברור מדוע אתם תוהים איך לעשות זאת בצורה נכונה. מצד אחד, סביר להניח שלא תרצו לשלם סכומים מאוד גבוהים על הביטוח הזה, אך מצד שני, ברור שתרצו לדעת שיש לכם את הביטוח הכי טוב ומקיף שאפשר לעשות. אם תהיתם מהם המרכיבים שיכולים להשפיע על המחיר של ביטוח הדירה, כדאי לדעת שהעלות מחושבת כך: שטח הדירה כפול עלות הוצאות הבניה. מה שכן, חשוב להבין שבמסגרת עלות הוצאות הבניה נכנסים עוד חישובים כמו גימור הבניה, אזור המגורים שבו נמצאת הדירה, וכדומה. אם תהיתם ממה בדיוק מגן ביטוח הדירה, ניתן לראות שהוא מכסה במקרים של שריפה, פריצה, רעידת אדמה, נזקים שונים שנעשו בזדון ועוד.

האם כדאי להוסיף גם ביטוח תכולה לביטוח המבנה?

חשוב לדעת שכאשר מדברים על ביטוח דירה מחיר, ניתן יהיה להוסיף לביטוח הבסיסי גם ביטוח תכולה, ולמען האמת, זה מומלץ בחום. אם תעברו אחד אחרי השני על כל הפריטים שיש לכם בבית, אתם תראו שהשקעתם בהם הון עתק. בימינו רק על כל הטכנולוגיה ועל כל המכשירים החשמליים אנשים משקיעים אלפי שקלים ואף יותר, כך שברור מדוע תרצו שגם כל האביזרים האלה יהיו כלולים במחיר.

אם אפשר, במסגרת ביטוח הדירה שאתם עושים, להכניס גם את ביטוח התכולה וכך להיות רגועים יותר, למה שלא תעשו זאת? מה שכן, חשוב מאוד לבדוק מה בדיוק, מתוך כל התכולה, יכול להיות מבוטח. כך תגלו, למשל, שגם תיקון או החלפה של דוד חשמלי זה הרבה פעמים משהו שיכול להיות כלול בביטוח וזה בהחלט כדאי.

שימו לב גם למבנה עצמו

לבסוף, במסגרת ביטוח דירה מחיר, חשוב מאוד להתייחס גם למבנה עצמו שבו נמצאת הדירה. רוב האנשים בישראל גרים בבתים משותפים, ולכן עולה השאלה: מה קורה אם יש רעידת אדמה או שריפה ולא רק הדירה שלנו נהרסת, אלא הבניין כולו? שימו לב – אם לא יהיה לכם ביטוח בית משותף, לא תוכלו לבנות מחדש את המבנה, פשוט כי סביר להניח שלא יהיה לכם כסף לזה. לכן, אם אתם כבר הולכים לעשות ביטוח דירה, כדאי לנצל את ההזדמנות הזאת ולברר גם לגבי ביטוח מבנה משותף.

לא תצטרכו לשלם על הביטוח הזה בעצמכם, כי כמובן שכל בעלי הדירות בבניין יחלקו ביניהם את העלויות, ולכן זה לא יכביד עליכם מאוד מבחינה כלכלית. כמו כן, אם חלילה משהו יקרה והבניין כולו יקרוס, אתם תברכו על היום שבו עשיתם ביטוח מבנה משותף. חברת הביטוח תכסה את הנזק ובעזרת הכסף שתקבלו תוכלו להקים מחדש את הבניין שלכם ולחיות בשקט ובשלווה. פנו אל חברת הביטוח הכי טובה שיש לקבלת הצעת מחיר, ויפה שעה אחת קודם.

ביטוח דירה מחירים

ביטוח דירה מחיר
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
הכול על ביטוח בית משותף
הכול על ביטוח בית משותף

אתם שייכים לאותם האנשים שחלמו לגור בבית פרטי? בסופו של דבר קניתם גם אתם דירה בבניין משותף? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים: איך מגנים על מה שיש לנו? אין

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף