כל מה שרציתם לדעת על חברות ניקיון ואחזקה

אם אתם תוהים איך נכון יהיה לתחזק את הבניין שלכם ולהבטיח שהוא תמיד יהיה נקי, אנחנו יכולים להבין את הדילמה שלכם. לא מדובר על משימה פשוטה בכלל, והאמת היא, שככל שיש יותר קומות בבניין, כך העניין הולך ונהיה מורכב יותר. כלומר, אם בעבר הרחוק השכנים יכלו לעשות תורנות ניקיון בינם לבין עצמם, ואם בהמשך הם יכלו להזמין מנקה לחדר המדרגות, הרי שהיום זה לא מספיק.

בימינו יש בניינים מאוד גבוהים בכל הערים בישראל, ובחלק מהבניינים האלה יש לא פחות מעשרים קומות. יש בבניינים גם חלקים משותפים שונים כמו מעליות, לובי, חצר, מחסנים וכדומה, כך שההתעסקות מבחינת הניקיון והאחזקה גדולה מאוד. מי יוכל לקחת על עצמו את כל המשימות האלה? ואיך בכל זאת אפשר לשמור על הניקיון בבניין? הדרך הנכונה היא לפנות אל חברת ניקיון מקצועית, כי מה פתאום שתוותרו על תחזוקה נכונה לבניין?

בדקו מה מבטיחים לכם ועל מה אתם משלמים

כמובן שהיום יש לא מעט חברות ניקיון ואחזקה בארץ, כך שאפשר להבין מדוע אתם מתלבטים אל מי כדאי לכם לפנות. האם כל החברות מציעות שירות באותה רמה? והאם בכל מקום תשלמו בדיוק על אותו דבר? התשובה היא כמובן לא. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם חברה טובה של ניקיון ואחזקה, כדאי יהיה לבדוק, לפני הכול, מה היא בכלל מציעה לכם? האם השירות כולל רק את הניקיון של הלובי? או גם את תחזוקת המעליות? ומה קורה אם יש בעיית חשמל במקום? האם אנשי המקצוע של חברת הניקיון והאחזקה יגיעו לטפל בעניין?

בנוסף, אם יש לכם בבניין גם חדר כושר או בריכה, כמובן שהאחריות לתחזק את כל המתקנים הללו צריכה להיות של חברת הניקיון והאבטחה שממנה אתם מקבלים שירות. על מנת שתוכלו להימנע מעוגמת נפש, חשוב מאוד לתאם ציפיות ולראות מה באמת נכלל בתוך השירות שעליו אתם משלמים.

חברות לאחזקה וניקיון

כמה באמת תשלמו ומה ישפיע על המחיר?

רוצים לדעת כמה עולים שירותיה של חברת ניקיון? אנחנו יכולים להבין ללבכם. מצד אחד זה ברור שכולנו נרצה ליהנות מהשירות הכי טוב שיש בתחום הזה, אך מצד שני, כמה באמת נהיה מוכנים לשלם על כך? כדאי לדעת שיש גורמים שונים שישפיעו על העלות, כמו למשל: השאלה מאיזו חברה תזמינו שירות, עד כמה היא מקצועית, מה השטח של הבניין שלכם ומה בדיוק יהיה כלול במחיר.

מה שכן, אנחנו רוצים להזכיר לכם שאומנם יש חברות ניקיון ואחזקה שגובות מחירים נמוכים יותר מחברות אחרות, אך לא תמיד הן נותנות את אותו הדבר. לא תמיד הן עובדות עם כל הביטוחים הנדרשים ולכן, טרם החתימה על החוזה מול חברה כזו אחרת מהתחום, חשוב לברר את כל הפרטים הרלוונטיים.

 

כל מה שרציתם לדעת על חברות ניקיון ואחזקה
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב

ביטוח בניין משותף הוא היבט מכריע של בעלות על רכוש, במיוחד עבור אלה שחולקים את האחריות וההשקעה עם אחרים. מאמר זה יתעמק בחשיבותו של ביטוח בנייה משותפת לבעלים משותפים, ידון

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף