ביטוח בית משותף – למה כמה ואיך?

כידוע, בעלי דירות בבית משותף הם נושאי האחריות לכל נזק שקורה לרכוש המשותף, או חלילה לאורחים או עוברי אורח הנפגעים ברחבי השטח של הבניין המשותף כגון חדר המדרגות, מעלית, מחסן, חנייה וכו'.
גם אם הבניין שלכם חדש, חשוב לזכור כי ביטוח בית משותף אינו מכסה בלאי או התיישנות של הבניין ואינו קשור לסטטוס המערכות בבניין. ביטוח בית משותף נועד עבור נזקים שאינם צפויים ושעלות התיקון בהם עלולה להגיע לכמה מאות אלפי שקלים.

עבור נציגי ועד הבית, ביטוח בית משותף, מספק לכם הגנה מפני הסיכונים האפשריים לנזקי רכוש או גוף בבית המשותף, בהתאם לסגנון הבניין וצרכי הדיירים. בין המאפיינים שתקבלו בפוליסת ביטוח בית משותף תוכלו למצוא:

ביטוח מבנה לבית המשותף
סעיף זה מכסה נזקים שיכולים להיגרם לרכוש בבית המשותף בלבד, כתוצאה מאסונות כגון רעידת אדמה, שריפה, התפוצצות גז, פיצוץ צינור בצנרת, נזקי מים במעלית, נזקי טבע, פגיעה בזדון, התנגשות כלי רכב בבניין, פגיעת כלי טיס בבניין, פריצה או גניבה.

ביטוח אחריות צד ג' בבית משותף
ביטוח צד ג' (שלישי) המוכר גם כביטוח אחריות כלפי הציבור הוא ביטוח אשר מכסה את ועד הבית והדיירים מפני נזקים הנגרמים לגוף או רכוש של אחרים משמע, צד שלישי, בשל רשלנות או מחדל של ועד הבית או הדיירים בבית המשותף.

ביטוח חבות מעבידים
סעיף זה מגן על ועד הבית ודיירי הבית המשותף מפני תביעות נזיקין בעלות משמעות כספית גבוהה מאוד, במקרה שעובד המועסק על ידי ועד הבית המשותף יפגע חלילה תוך בזמן עבודתו בתחום הרכוש המשותף.

ביטוח בתים משותפים

ביטוח חבות אישית לחברי ועד הבית במסגרת ביטוח אחריות צד ג'

חשוב לזכור לגבי ביטוח בית משותף לדוגמה בסיטואציה של בית משותף, ישנן בעיות שונות הקשורות לדרך קבלת ההחלטות, תחומי האחריות והניהול של ועד הבית.

הרחבה לביטוח

חבות אישית מכסה את האחריות האישית של חברי ועד הבית שהתנדבו לתפקיד, כלפי צד שלישי עבור האירועים המבוטחים בפוליסה. הכיסוי כולל תביעות שיוגשו כנגד חברי הוועד בשל נזק או מחדל המהווים רשלנות או הזנחה, שנעשו בזמן כהונתם ככחברי ועד הבית בבית המשותף.

הפוליסות הייחודיות שפותחו אצלינו, מספקות הגנה אופטימלית במקרה של תביעות כנגד ועד הבית ו/או הדיירים בבית המשותף, הצוות שלנו יספק עבור ועד הבית טיפול מקצועי, אישי ומהיר ביותר גם ובעיקר בעת תביעת ביטוח.

מרכז הביטוחים מזמין אותך לקבל הצעה לביטוח לבית המשותף לפי הקריטריונים המתאימים לכם ולצרכיכם וכל זאת ללא התחייבות.

למה ביטוח בית משותף חשוב כל כך?

ועד הבית התחיל לדבר על ביטוח בית משותף ואתם מתלבטים? כדאי שתדעו: ביטוח בית משותף יכול להציל אתכם מאסון. ביטוח כזה מכסה נזקים למרחבים משותפים בבניין לצד כיסוי מפני תביעות צד ג' בגין תאונות שונות ולכן ברור מדוע חשיבותו רבה. 

ביטוח בית משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב

ביטוח בניין משותף הוא היבט מכריע של בעלות על רכוש, במיוחד עבור אלה שחולקים את האחריות וההשקעה עם אחרים. מאמר זה יתעמק בחשיבותו של ביטוח בנייה משותפת לבעלים משותפים, ידון

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף