כל הסיבות שבגללן כדאי לעשות עוד היום ביטוח בית משותף

להגיע הבית ולגלות שמשהו קרה בבית המשותף שלכם, כמו הצפה, שיטפון או שריפה זה סיוט. לעיתים זו טעות של אחד מהשכנים אך לעיתים התקלה נגרמת בגלל כל גורם אחר, כמו למשל: איתני הטבע שעלולים להוביל אפילו לרעידת אדמה. מה עושים במצב כזה? עד כמה הנזק שנגרם לבית המשותף חמור ואיך ניתן להתמודד עם העניין? איך באמת אפשר לממן תיקון ושיפוץ של נזק משמעותי ביותר במבנה כולו? הנזק אפילו יכול להיות רק במקום מסוים מבין כל השטחים המשותפים, אך מה שבטוח זה שהתיקון לא יהיה זול.

אם נהרסו המעליות בבית המשותף שלכם בגלל שריפה, מי יממן את התיקון שלהן? האם כל שכן באמת צריך להוציא עכשיו עשרות אלפי שקלים כדי להחזיר את המצב לקדמותו? ומה עושה מי שאין לו כסף? אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב הזה, פשוט כדאי שתעשו עוד היום ביטוח בית משותף.

שימו לב היטב מה בדיוק כוללים כל סעיפי הביטוח:

כמובן שכאשר חושבים על ביטוח בית משותף חושבים על אפשרויות רבות. זה אומר שרגע לפני שאתם חותמים על הסכם עם חברת ביטוח כזו או אחרת, חשוב לעצור ולהבין על מה בעצם אתם משלמים. האם מדובר על ביטוח בית משותף כמה שיותר בסיסי, רק כדי לדעת שיש לכם סוג מסוים של ביטוח? או שלהפך, אתם רוצים לעשות את הביטוח הכי מקיף שאתם יכולים ולדעת שתשנו בשקט? האם ידעתם, למשל, שכאשר עושים ביטוח בית משותף ניתן גם להוסיף ביטוח תאונות לצד שלישי?

יש לכך משמעות אדירה, כי אם תעצרו לחשוב על זה, אתם תראו שלכל בית משותף נכנסים בימינו לא מעט אנשים זרים. אותם אנשים זרים יכולים להיות עובדים קבועים שבאים לטפח את הבניין, שליחים שמביאים חבילות לכל אחד מהשכנים או מכרים וחברים של הדיירים בבית המשותף. מה עושים אם לאחד מאותם אנשים קורת תאונה מצערת בגלל תחזוקה לקויה של הבית המשותף כולו? אותו אדם יכול להחליט שהוא תובע, ובמצב כזה כל שכן ימצא את עצמו משלם פיצויים גבוהים במיוחד. במקום זה, כאשר אתם עושים ביטוח בית משותף הכניסו גם סעיף שמתייחס לתאונות מהסוג הזה ותוכלו לדעת שבכל מצב חברת הביטוח תיתן לכם כיסוי.

שלמו סכומים שיהיו נוחים לכולם:

לא תמיד קל להגיע להבנות עם השכנים, ובטח שלא כאשר מדברים על הוצאות כלכליות שונות. לכן, אם אתם חושבים על ביטוח בית משותף זה אומר שכל אחד מהשכנים יצטרך לשלם על הביטוח הזה את חלקו, וברור מדוע חלק מהשכנים יעדיפו לשלם פחות מאחרים. לכן, כאשר אתם מחפשים לכם מקום טוב שבו תוכלו לעשות ביטוח בית משותף, כדאי יהיה לברר כמובן גם כמה זה יכול לעלות לכם בכל חודש.

כל הסיבות שבגללן כדאי לעשות עוד היום ביטוח בית משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
הכול על ביטוח בית משותף
הכול על ביטוח בית משותף

אתם שייכים לאותם האנשים שחלמו לגור בבית פרטי? בסופו של דבר קניתם גם אתם דירה בבניין משותף? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים: איך מגנים על מה שיש לנו? אין

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף