למה ביטוח בית משותף הוא בעל חשיבות רבה כל כך?

ביטוח בית משותף

לכל אחד מאתנו יש אינספור ביטוחים שעליהם הוא משלם לחברות הביטוח השונות. יש לנו ביטוח פנסיה, חסכונות, ביטוח רכב, ביטוח דירה ואפילו ביטוח חיים. אתם בוודאי גם נוהגים לעשות ביטוח נסיעות לפני כל פעם כשאתם יוצאים מהארץ, מה שמעורר את השאלה: האם באמת צריך לעשות עוד ועוד ביטוחים? האם אותו ביטוח בית משותף שכולם מדברים עליו הוא באמת כל כך משמעותי או שניתן לוותר עליו ולחסוך כסף.

חשוב שתדעו: אם יש ביטוח שאתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלעדיו, זה ביטוח בית משותף. יש לו משמעות אדירה כי ברגע האמת, רק בעזרת הכיסוי של הביטוח הזה תוכלו לתקן את הנזק, לעמוד שוב על הרגליים ולהבטיח שיהיה לכם איפה לגור. בנוסף, כמובן שביטוח כזה גם מונע מריבות מאוד לא נעימות עם השכנים, כך שבכל מקרה לא רק שרצוי לעשות ביטוח כזה, אלא גם יפה שעה אחת קודם.

מה יכלול הביטוח?

זה בהחלט טבעי אם אתם רוצים לדעת מה כולל ביטוח בית משותף רגע לפני שאתם חותמים עליו ומשלמים. אם תצאו רגע למסע של ממש בבית המשותף שבו אתם גרים, אתם תראו אינספור חללים משותפים שאומנם אולי התרגלתם אליהם, אך הם בדיוק מרכז העניינים כאן. למשל, מה נראה לכם שיקרה אם מחר יהיה פיצוץ בצנרת או בבלון גז וכל הלובי של הבניין ייהרס? בהחלט יכול להיות שיהיה לכם מזל ואף אחד לא ייפגע פיזית, אבל מה בכל זאת תעשו עם הלובי עצמו? מי ישקם אותו ומי יממן את העניין? רק חברת ביטוח שבה תעשו ביטוח בית משותף תוכל לשאת בלי שום בעיה בעלויות התיקון, ולכן ברור מדוע יש חשיבות אדירה לביטוח הזה.

עכשיו, אם באמת תצאו מהדירה שלכם ותלכו להסתובב בבית המשותף, אתם תראו שמעבר ללובי יש עוד הרבה שטחים וחללים משותפים אחרים. למשל: חדר המדרגות, המעליות, המחסנים, חדר הכושר, הבריכה ועוד. כל החללים האלה, ועוד רבים אחרים, נכללים תחת הביטוח ולכן נזק שיגרם לחללים המשותפים ימומן על ידי חברת הביטוח ולא על ידי השכנים.

הקפידו על הכנסת תאונות לצד ג' לביטוח

ככל שהבית המשותף שבו אתם גרים גדול יותר, כך עוברים בו יותר אנשים מידי יום וכך הסיכוי לתאונות עלול להיות גדול יותר. התאונות יכולות להסתיים בהחלקה מצחיקה אך הן גם עלולות להסתיים בפגיעה של ממש. לכן, אם מישהו יפגע בשטח הבית המשותף שלכם ויחליט שהוא רוצה לתבוע, אתם תמצאו את עצמכם בצרה צרורה, כי יהיה עליכם לשלם לו פיצויים לא קטנים. בהחלט יכול להיות שזה יהיה בכלל מישהו שאתם לא מכירים, כמו שליח שבא להביא חבילה. לכן חשוב לדעת: ביטוח בית משותף יכול לכלול גם תאונות לצד ג' ולא כדאי לוותר על הסעיף המשמעותי הזה.

למה ביטוח בית משותף הוא בעל חשיבות רבה כל כך?
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
הכול על ביטוח בית משותף
הכול על ביטוח בית משותף

אתם שייכים לאותם האנשים שחלמו לגור בבית פרטי? בסופו של דבר קניתם גם אתם דירה בבניין משותף? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים: איך מגנים על מה שיש לנו? אין

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף