למה לא כדאי לוותר על שיפוץ בית משותף?

לאחרונה יצא לכם לקיים מספר ישיבות עם הדיירים בבניין וחלק מהם התחילו לדבר על האפשרות של שיפוץ? אם כך, כדאי שתבדקו גם אתם את האפשרות הזאת. יש לא מעט סיבות שבגללן כדאי להשקיע בדרך כלל בשיפוצים בבתים משותפים, כאשר לרוב הסיבות מתחלקות לשתי קטגוריות שונות. הקטגוריה הראשונה כוללת את הנזקים העתידיים שעלולים להתרחש, ולכן היא דחופה ומשמעותית יותר.

לעומת זאת, הקטגוריה השנייה כוללת שיפוצים שהם יותר "קוסמטיים" ולכן החשיבות שלה שונה. מה שכן, יש לציין שבשני המקרים השיפוצים הללו יכולים להעלות את ערך הבניין והדירות, מה שמסביר מדוע שיפוץ בית משותף זה משהו שלא כדאי לוותר עליו. זה לא משנה אם אתם חושבים למכור את הדירה שלכם בחודשים הקרובים או שאולי תעשו זאת רק בעתיד הרחוק. מה שבטוח זה שאם הבניין יהיה משותף ומתוחזק יותר, תוכלו לדרוש סכום יותר גבוה על הנכס שלכם.

מי יוכל לעשות את השיפוץ בבניין שלכם?

האמת היא שיש בימינו מספר רב של חברות מקצועיות שמציעות לבצע שיפוצים בבתים משותפים. עם זאת, כמובן שכאשר אתם מחפשים לכם חברה מובילה לשירותי שיפוץ בית משותף, צריך יהיה לבדוק במי אתם בוחרים. לדוגמה, האם מדובר על חברה מקצועית שמגיעה עם כמה שיותר המלצות? והאם אהבתם עבודות שיפוץ שבוצעו על ידי אותם אנשי צוות בבניינים אחרים? זה נכון שכדי לבחור חברה מובילה לשיפוץ הבית המשותף שלכם יהיה עליכם להשקיע, אך זה ישתלם.

כך תוכלו להגדיל בצורה מאוד משמעותית את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים מהתוצאה הסופית ולכן כדאי שתעשו זאת. אומנם זה נכון ששיפוצים גוררים איתם אי-נוחות ולעיתים הם גם מתמשכים יותר מהזמן שמבטיחים לנו, אך יחד עם זאת, אין ספק שהתוצאה הסופית תהיה יפה ובטיחותית.

מה כדאי לברר לפני שבוחרים חברת שיפוצים?

רוצים לעשות שיפוץ בית משותף ומתלבטים? הצלחתם בסופו של דבר להגיע להסכמה עם כל השכנים וכעת אתם רוצים להבטיח שהתוצאה תהיה כלבבכם? אם כך, אנחנו מציעים לכם, לפני הכול, לבדוק מי ייתן לכם את הצעת המחיר הכי טוב שיש. שיפוצים בבתים משותפים עלולים להיות לא זולים, אבל זה עדיין לא אומר שיש טעם לשלם יותר מהמחיר הממוצע. אומנם אתם לא צריכים לדבר עם עשרות חברות שמציעות שירות כזה, אך גם אם תקבלו הצעות מחיר משלוש חברות שיפוצים שונות, זה כבר יעזור לכם לחסוך.

בנוסף, רצוי לבחור חברה מנוסה וחברה שיש לה מספיק אנשי צוות שיוכלו לבצע את העבודה. כך תגדילו את הסיכוי לא רק לצאת מרוצים מהשיפוץ, אלא גם לסיים אותו בזמן. אתם לא באמת רוצים להיכנס עכשיו לתקופה אינסופית של שיפוצים בבתי המשותף שלכם ולכן רצוי לבחור בחברת שיפוצים מובילה וכמה שיותר אמינה.

שיפוץ בתים משותפים

שיפוץ בית משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב
מדוע ביטוח בניין משותף חשוב

ביטוח בניין משותף הוא היבט מכריע של בעלות על רכוש, במיוחד עבור אלה שחולקים את האחריות וההשקעה עם אחרים. מאמר זה יתעמק בחשיבותו של ביטוח בנייה משותפת לבעלים משותפים, ידון

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף