ביטוח ועד בית – הביטוח שיאפשר לחברי ועד הבית לישון בשקט

לאייש את תפקיד ועד הבית זה משהו שלא כולם אוהבים. יש אומנם אנשים שנולדו לתפקיד הזה והם נהנים ממנו מאוד, אך יש גם אחרים שיעשו אותו פשוט כי לא תהיה להם כל ברירה אחרת. למעשה, אנחנו רואים שיש לא מעט בניינים משותפים שבהם יש פשוט רוטציה, מה שמסביר מדוע במקרים כאלה, בשלב מסוים, כל דייר ימלא את התפקיד הזה. במידה וזה גם מה שקורה בבניין המשותף שבו אתם חיים, ובמידה ואתם עומדים למלא את התפקיד הזה בקרוב, חשוב שתבינו: אתם לא רוצים לעשות זאת בלי ביטוח. אנשים לא תמיד מודעים בכלל לחשיבות של ביטוח ועד בית, אך בפועל אנחנו רואים שזה מאוד משמעותי. האם ידעתם שבתור וועד הבית אתם חשופים לתביעות? והאם ידעתם שעלולים לתבוע אתכם באופן אישי, מה שאומר שאתם תתמודדו לבד עם ההוצאה הכלכלית הזאת? כדי להימנע ממצב כזה חשוב שתעשו עוד היום ביטוח ועד בית.

 

מי עלול לתבוע את ועד הבית?

אם אתם מתקשים לדמיין מצב שבו מישהו יתבע אתכם, חברי ועד הבית, חשוב שתבינו שלמעשה אתם חשופים ללא מעט תביעות שונות. למשל, אם תהיו אחראים על שיפוץ מסוים, ואם אחד מהשכנים ייפגע כתוצאה מהשיפוץ הזה או שהתנאים בדירה שלו ישתנו, הוא יוכל להחליט שהוא תובע. במקרה כזה אתם, חברי הוועד, תהיו על הכוונת ובהחלט עלול להיות שאותו שכין יחליט לתבוע אתכם אישית. עוד מקרה קלאסי הוא דווקא המקרה של צד שלישי. מי מאתנו לא קונה היום דברים שונים באינטרנט? כולנו התחלנו לעשות זאת בשנים האחרונות, מה שמוביל לכך שאינספור שליחים נכנסים היום לכל בניין בישראל. האם ידעתם ששליח שייכנס לבניין המשותף שלכם ויעבור תאונה – יוכל להחליט שהוא תובע? הוא גם יכול להחליט שהוא תובע אתכם אישית, מה שמסביר מדוע גם במקרה כזה אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלי ביטוח ועד בית.

 

חברת ביטוח שעושה הכול למען הלקוחות שלה

זה לא משנה כמה דיירים יש בבניין שבו אתם ממלאים את תפקיד הוועד. מה שבטוח זה שלא רק שכדאי לכם לעשות ביטוח ועד בית, אלא גם כדאי שתעשו זאת במהרה. אתם חוששים שזו תהיה עוד הוצאה כלכלית שתצטרכו להתמודד איתה? זה נראה לכם אבסורד שגם תעשו תפקיד בהתנדבות וגם תצטרכו לשאת בעלות של הביטוח? אתם צודקים. בנוסף, אם גם בבניין המשותף שבו אתם גרים, כפי שקורה בהרבה בניינים אחרים היום, יש רוטציה בין חברי ועד הבית, אתם לא לבד. כלומר, כל אחד מהשכנים יהיה, במוקדם או במאוחר, חלק מהוועד ולכן האינטרס כאן הוא של כולם. זה אומר שכל דיירים הבניין ישלמו ביחד על אותו ביטוח ועד בית ולכן אתם תראו שכל שכן ישלם סכום לא גבוה בכלל.

ביטוח ועד בית – הביטוח שיאפשר לחברי ועד הבית לישון בשקט
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף