האם ביטוח ועד בית זה משהו שכדאי להשקיע בו?

החלטתם שאתם רוצים להיות חברי ועד הבית של הבניין המשותף שלכם? אתם רוצים למלא את התפקיד הזה בצורה הכי טובה שאפשר, כמו כל דבר שאתם עושים בחיים? אתם לגמרי צודקים. מה שכן, אתם חייבים לקחת בחשבון גם את הסיכון הטמון בכך. אנשים לא תמיד יודעים ולא תמיד מבינים שבתור חברי ועד הבית, הם חשופים לתביעות אישיות. למשל, אם שליח יכנס לבניין שלכם וימעד על מדרגה שבורה בחדר המדרגות, הוא יוכל לתבוע פיצויים. לא רק שהוא יוכל לתבוע פיצוי, אלא הוא יוכל גם לתבוע אתכם באופן אישי. לכן נשאלת השאלה: מה תעשו אם משהו כזה יקרה? באמת תממנו את הפיצויים לאותו שליח מחשבון הבנק הפרטי שלכם? זה לא הגיוני, כי הרי בסך הכול את תפקיד ועד הבית אתם בכלל עושים בהתנדבות! לכן הפתרון הוא ביטוח ועד בית, וזה ביטוח שכדאי לכם לעשות עוד היום.

המקרים הנוספים שבהם ביטוח כזה יכול לעזור לכם

מעבר לכל אותן תאונות שעלולות לקרות לצד ג', יש עוד מקרים שבהם ביטוח ועד בית יכול לסייע. למשל, אם אתם מסוכסכים עם אחד מהשכנים והוא מנצל כל הזדמנות כדי לתבוע אתכם, ביטוח כזה יכול לעזור. אם, למשל, עילת התביעה של אותו שכן היא שאתם חברי ועד הבית ואתם אחראים לכל נזק או תקלה שיש, ביטוח ועד בית יסייע לכם. זה לא משנה אם אותו שכן צודק או לא. מה שבטוח זה שאם תהיה לכם חברת ביטוח שתעמוד מאחוריכם ותוכל לעזור לכם, הדברים ייראו אחרת. לא אחת קורה ששכנים טוענים שבגלל שיפוץ שהוועד עשה, הדירה שלהם נפגע. הפגיעה עד כדי כך חמורה, שערך הדירה אפילו ירד. אם יתבעו אתכם אישית בגין עניין כזה, העלויות תהיינה מאוד גבוהות. לעומת זאת, אם יהיה לכם ביטוח ועד בית תוכלו להיות רגועים ולדעת שיש פתרון למצב.

אצל איזו חברת ביטוח תרצו להיות מבוטחים?

בין אם אתם חושבים היום על ביטוח ועד בית ובין אם אתם חושבים על ביטוחים אחרים, בדקו במי אתם בוחרים. האם אתם מעדיפים לפנות אל חברת ביטוח כמה שיותר גדולה ועם כמה שיותר סניפים בארץ? או שאולי אתם רוצים להיות לקוחות של חברת ביטוח פרטית, קטנה ומקומית? ומה באמת תוכלו לקבל בתמורה למחיר שאתם עומדים לשלם? חשוב כמובן לברר גם על איזה עלויות מדובר. לא תמיד כשהמחיר יותר גבוה זה גם אומר שהשירות שתקבלו בעת צרה יהיה יותר טוב. זה אפילו לא אומר תמיד שהכיסוי הכלכלי שלכם יכול להיות יותר גבוה. לכן חשוב לבדוק את הדברים לעומק ולהבטיח שאתם עושים את הבחירה הנכונה. האמינות והיושר של חברת הביטוח אלה הם הדברים חשובים ביותר ולא כדאי להתפשר עליהם כשאתם מחפשים חברת ביטוח מתאימה.

האם ביטוח ועד בית זה משהו שכדאי להשקיע בו
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף