כל מה שרציתם לדעת על ביטוח בניין ועד בית

לאייש את תפקיד ועד הבית זה לא עניין של מה בכך, ולמעשה, כל מי שעשה זאת בעבר יוכל להעיד שזה נכון. מצד אחד, אנחנו עושים תפקיד בצורה התנדבותית מבלי לקבל עליו תמורה, אך מצד שני, אנחנו צריכים להתמודד עם לא מעט קשיים. כל עוד הקשיים הם ברדיפה אחר תשלומים מצד השכנים, אפשר לסבול את זה, אך מה עושים כשהעניין מסתבך? מה עושים אם אחד מהשכנים לא יצא מרוצה מהשיפוצים שנעשה והוא מחליט לתבוע כי לטענתו הנוף מהדירה שלו נפגע? אתם לא תאמינו, אבל במצבים כאלה, ועוד רבים אחרים, השכנים יכולים לתבוע אישית, וישירות, את חברי ועד הבית. זו צרה צרורה ולכן נשאלת השאלה: האם חברי ועד הבית יכולים להתגונן מפני מצב כזה בדרך כלשהי? חשוב לדעת שהתשובה היא כן, והדרך לעשות זאת היא על ידי ביטוח בניין ועד בית.

למי זה מיועד?

כשמדברים על ביטוח בניין ועד בית מדברים על משהו שמיועד לכולם. בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, הביטוח הזה לא מיועד רק לחברי ועד הבית, שכן ברוב המקרים, חברי הועד מתחלפים. זה אומר שהיום מישהו מסוים מאייש את התפקיד ומהר מאוד זה יהיה מישהו אחר. לכן גם ברור מדוע, כשאנחנו מנסים להבין מי צריך לשלם על ביטוח בניין ועד בית, אנחנו רואים שכמעט תמיד כל השכנים ישלמו ביחד. בצורה כזאת כל השכנים יכולים להיות מוגנים ואם חלילה משהו יקרה, מיד ניתן יהיה להפעיל את הביטוח. לכן חשוב גם לדעת שמדובר על ביטוח שמתאים לכל בניין משותף. כלומר, זה לא מדויק לחשוב שרק עבור בניינים משותפים מאוד גדולים הביטוח הזה יכול להיות רלוונטי. ההפך הוא הנכון, שכן גם בבניינים שיש בהם בסך הכול שש דירות ביטוח כזה יכול להיות משמעותי.

איך לבחור חברת ביטוח בקלות ובמהירות

זה לא סוד שיש בישראל הרבה חברות ביטוח שונות. לכן טבעי שתתעורר השאלה: איזו חברת ביטוח יכולה להתאים? והאם כל חברת ביטוח תיתן לנו בדיוק את אותו הדבר? מובן שהתשובה היא לא. לכן, אם גם אתם מתלבטים לאן לפנות כדי לעשות ביטוח בניין ועד בית, חשוב לבדוק כמה נתונים מראש. למשל, האם אתם עומדים לפנות אל חברת ביטוח וותיקה ובעלת הרבה לקוחות שיוכלו להמליץ עליה? והאם זו חברה שמעניקה שירות ללקוחותיה בכל עת? חשוב לעשות מראש את כל הבירורים כי כך תצאו יותר מרוצים ברגע האמת.

ביטוח בניין לועד הבית

ביטוח בניין ועד בית
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף