מה ביטוח מבנה לדירה כולל – ביטוח דירה שיאפשר לכם לישון בשקט

אנחנו עובדים קשה, חוסכים כסף לאורך שנים ובסופו של דבר עושים את הצעד המתבקש: פונים אל הבנק ומבקשים הלוואה כדי לקנות דירה אבל לא תמיד ישר חושבים על ביטוח מבנה. הדירה הזאת הופכת להיות אחד מהדברים הכי משמעותיים שיש לנו בחיים, והסיבה לכך ברורה, שכן השקענו בה את כל ההון שהיה לנו וגם התחייבנו לשלם עליה לאורך שנים.

זו הסיבה שבגללה נרצה לרכוש ביטוח דירה ונעשה כל מה שאפשר כדי לשמור עליה מפני נזק שנגרם וכדי להגדיל את הסיכוי שאפילו אם משהו נורא יקרה בבית משותף או בבניין משותף, נוכל לפחות לקבל פיצוי.

תוהים איך עושים רכישת ביטוח מומלץ? מחפשים את הדרך הכי טובה שיש? חשוב להבין: ביטוח למבנה זו הבחירה הנכונה. למעשה, במסגרת הפוליסה של ביטוח מבנה תוכלו להיות בטוחים שאפילו אם יגרם נזק בגלל רעידת אדמה, הצפה, שיטפון או בגלל כל סיבה אחרת, לפחות ניתן לקבל פיצוי כלכלי.

אומנם זה נכון שאולי הזיכרונות שלכם יהרסו וכל מה שהיה לכם בדירה לא יעמוד בנזק החמור, אך לפחות מבחינה כלכלית תוכלו להיות בטוחים שתקומו על הרגליים בלי יותר מידי קשיים.

כל התשובות לשאלה: למה ביטוח מבנה(ביטוח דירה)

עבדתם שנים רבות כדי להגיע למצב שבו אתם יכולים להתחיל לחשוב על רכישת דירה? כעת אתם מבינים שבכל זאת יהיה עליכם לקחת משכנתא כדי להגשים את החלום הנושן? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים מה הבנק ידרוש מכם בתמורה להלוואה הגדולה שהוא ייתן לכם. חלק מהדרישות היא לעשות ביטוח, וכאן חשוב שתדעו: יש ביטוח דירה, ביטוח חיים וביטוח משכנתא, אך יש גם ביטוח מבנה ותכולה.

בדרך כלל בביטוח המבנה שאנשים עושים באופן פרטי יש התייחסות רק לדירה שלהם עצמם, וזה אומר שאם יקרה נזק כלשהו לדירה, הביטוח יהווה כיסוי. עם זאת, האם עצרתם פעם לחשוב מה תעשו אם יקרה משהו לבניין שבו שוכנת הדירה? מה תעשו אם תהיה רעידת אדמה וכל הלובי ייהרס? או שאולי תהיה הצפה וכל המעליות בבניין תסבולנה מנזק בלתי הפיך? זו התשובה האמתית לשאלה למה לעשות ביטוח נוסף למבנה ולכן חשוב לעשות את הפוליסה עוד לפני שעוברים לגור בבניין שבו נמצאת הדירה שקניתם.

למה ביטוח מבנה

דברו עם השכנים שלכם בנושא ביטוח תכולה כמה שיותר מהר

לא כל האנשים מודעים לחשיבות של ביטוח מבנה והאמת היא, שיש גם אנשים שמודעים לעניין הזה אך הם מאוד שבעים מהביטוחים השונים. הם יודעים שהם משלמים הרבה יותר מידי כסף על ביטוחים שונים בכל חודש, ולכן הם מעדיפים להתעלם מהחשיבות של ביטוח המבנה. כאן בדיוק אתם, השכנים החדשים, נכנסים לתמונה, כי אתם יכולים להיות אלה שמציפים ומעלים שוב את הדיון הזה.

בבואנו לענות על השאלה למה ביטוח מבנה התשובה ברורה: כי אם יקרה משהו לבניין, הדיירים עצמו יצטרכו לבנות אותו מאפס וזה עולה הון תועפות. לכן, אם אתם יכולים לעשות ביטוח בניין משותף לכל הבניין, להגיע למצב שבו כל שכן משלם על הנושא הזה סכום סביר וכך אתם יכולים לישון יותר טוב בלילה, מה פתאום שתחשבו פעמיים בכלל? ביטוחים כאלה כבר הצילו לא מעט דיירים בבתים משותפים שונים ברחבי הארץ ולכן כדאי שגם אתם תעשו את הביטוח הזה כמה שיותר מהר.

מה כולל ביטוח הדירה ולמה כדאי להוסיף עוד תוספות שונות לביטוח?

אם תחשבו על מה כולל ביטוח מבנה לפני שאתם עושים ביטוח מבנה, תגלו שלמעשה לא רק המבנה עצמו שווה כסף, אלא גם כל מה שיש בתוכו. למשל: אם השקעתם הון עתק בכל המכשירים החשמליים שלכם, ברור שיש להם ערך כלכלי רב. זה נכון גם לגבי חפצי ערך פרטיים, לגבי הריהוט ולגבי אינספור סוגים אחרים של רכוש שיכולים להיות משמעותיים עבורכם.

לכן, אם במסגרת אותו ביטוח עבור מבנה שאתם חושבים לעשות תוכלו להכניס גם את ביטוח התכולה, איפה כאן הדילמה בכלל? אם כל זה לא מספיק, נסו לחשוב גם על מקרים של תאונה לצד ג'. זה לא משנה אם זה אורח, שליח או שכן, כי בכל מקרה, אם אדם כלשהו יעבור תאונה אישית בשטח שלכם, אתם תהיו האחראים לכך. לכן, רגע לפני שאתם חותמים על פוליסת ביטוח מבנה, בהחלט כדאי יהיה גם להכניס לפוליסת הביטוח את ההרחבות האלה ולבדוק מה ביטוח מבנה מכסה.

כמה תשלמו בסופו של דבר על פוליסת ביטוח דירה?

זו הפעם הראשונה בחייכם שבה אתם חושבים לעשות ביטוח מבנה? רוצים לדעת כמה זה יעלה לכם ומה למעשה יכול להשפיע על המחיר? אתם לא לבד ואתם צודקים. מדובר על ביטוח שילווה אתכם אחר כך לאורך שנים רבות ולכן, אם אתם יכולים לבחור בחברת ביטוח שתיתן לכם הצעת מחיר טובה ולא מוגזמת מידי, כמובן שזה רצוי.

מצד שני, לבחור בהצעה שנראית אטרקטיבית מידי ביחס להצעות בשוק זה גם עלול להיות בעייתי, כי עלול להיות שזה יגיע מחברת ביטוח שאינה מספיק אמינה. ישפיעו על המחיר לא רק השאלה מאיזו חברת תקבלו הצעה, אלא גם מה השטח של הנכס ועד כמה תרצו שהביטוח יהיה מורחב.

חברת הביטוח הנכונה עבורכם לדירה

הבנתם למה ביטוח מבנה הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו? אתם רוצים לעשות ביטוח כזה ומעדיפים לא לפנות לכל חברת ביטוח באשר היא, בלי לבדוק אודותיה כל מה שצריך? אנחנו יכולים להבין ללבכם. לכן, כאשר אתם מחפשים את חברת הביטוח הנכונה לכם, כדאי שתבדקו מה הוותק שלה. ממתי היא קיימת? ואיזה סוגים של ביטוחי מבנה היא מציעה ללקוחות שלה?

בנוסף, האם זו חברה שהלקוחות שלה מדברים אודותיה טובות? חשוב להתייחס גם לנושא המחירים, כי אין סיבה לבחור תמיד בחברות הביטוח שגובות את המחירים הכי גבוהים שיש. אומנם אתם רוצים לדעת שתקבלו כיסוי ופיצוי בעת הצורך, אבל זה לא אומר שבאופן אוטומטי עליכם לבחור את חברת הביטוח הכי יקרה שקיימת היום בארץ.

ביטוח מבנה
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »
מה כולל ביטוח מבנה
מה כולל ביטוח מבנה

מתוך לא מעט צעדים משמעותיים ומרגשים שאדם יכול לעשות בחייו, אין ספק שלקנות נכס זה רגע שאי אפשר להתעלם ממנו. רוב האנשים אומנם מסתפקים בקניית דירה קטנה למגורים, אך חלק

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף