ביטוח נזקי צנרת

לכל אחד מאתנו יש כל כך הרבה ביטוחים, עד כי כולנו הולכים לאיבוד בין כל הפוליסות שעליהן אנחנו משלמים באופן קבוע. זה נשמע לכם מוכר? גם לכם יש ביטוח רכב, ביטוח חיים, ביטוח פנסיה ועוד?

אם כך, רגע לפני שאתם בטוחים שכבר עשיתם כל ביטוח אפשרי, כדאי שתבינו שעל ביטוח נזקי צנרת בבניין המשותף שבו אתם גרים אתם פשוט לא יכולים לוותר. למעשה, פעמים רבות כבר בתוך הפוליסה של ביטוח בניין משותף מכניסים את ביטוח נזקי הצנרת, אז למה שלא תעשו זאת גם אתם?

מה זה אומר בפועל ביטוח נזקי צנרת?

בחיי היומיום קשה להבין הרבה פעמים עד כמה הצנרת בדירה שלנו חשובה. אומנם אנחנו מבינים שזו הדרך לספק מים לכל הברזים ובלעדיהם החיים שלנו היו הרבה יותר קשים, אך האם עצרתם לחשוב איזה נזק פיצוץ בצנרת עלול לגרום לבית שלכם?

כבר קרו לא מעט מקרים בעבר שבהם היו תקלות שונות בצנרת אשר הובילה להרס מוחלט בבית. זה יכול להיות הרס לקירות, למערכת החשמל וגם, כמובן, לכל תכולת הדירה.

אומנם זה נכון שניתן הרבה פעמים להימנע מהנזקים האלה מראש, כי אפשר לבדוק בצורה מעמיקה את מצב הצנרת ואפילו להחליף אותה, אך עובדה היא שלא כולנו טורחים לעשות את זה.

לכן ברור מדוע תאונות מתרחשות, ונשאלת השאלה: מה עושים במצב כזה שבו הצנרת גרמה לנזק אדיר בבית? האם יש מקור כלשהו שיוכל לתת לנו לפחות פיצוי על הנזק הנורא? חשוב לדעת: אם תעשו מבעוד מועד ביטוח נזקי צנרת, בהחלט תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם כדי לקבל ממנה פיצוי הולם.

החשיבות של ביטוח נזקי צנרת לבניין כולו

בין אם מדברים על ביטוח נזקי צנרת ובין אם מדברים על סעיפים אחרים שנכנסים לתוך ביטוח מבנה משותף, מדברים כמובן על משהו שלא כדאי למצוא את עצמכם בלעדיו. דמיינו מצב שבו לשכן שגר מעליכם יש פיצוץ בצנרת. מה עושים במקרה כזה? אתם בוודאי תפנו אל חברת הביטוח שלכם והשכן יפנה אל חברת הביטוח שלו אבל אז יסתבר, אחרי בדיקה מעמיקה, שבכלל מדובר על הצנרת הראשית של הבניין. במקרה כזה, אם יהיה לכם ביטוח מבנה משותף, יהיה לכם מאוד ברור מי צריך לשאת באחריות, בעלויות ובטיפול בכל העניין. לכן, לא רק שכדאי לעשות ביטוח נזקי צנרת, אלא כדאי לעשות אותו גם במסגרת הביטוח של הבניין כולו.

איך להגן על צנרות הבית עם ביטוח נזקי צנרת

איך בוחרים היום חברת ביטוח טובה?

בין אם אתם חושבים על ביטוח נזקי צנרת ובין אם אתם מתעניינים באפשרויות של ביטוחים אחרים לבית, אתם תראו שיש הרבה חברות ביטוח שזמינות עבורכם. הן מפרסמות את עצמן כחברות שאפשר לסמוך עליהן והן מנהלות אתרי אינטרנט שנראים מאוד מכובדים ורציניים, אך בפועל לא כל אותן חברות ביטוח הן מקום שכדאי להיות בו לקוח. לכן חשוב לבדוק מה הוותק של חברת הביטוח, ממתי היא קיימת ואיזה סוג של ביטוחים היא מציעה?

בנוסף, חשוב להבין מה בדיוק יכלול ביטוח נזקי צנרת שתעשו בחברת ביטוח כזו או אחרת. יש כאן דקויות שכדאי לשים לב אליהן שכן הן יכולות לעשות את ההבדל ברגע האמת. לכן, שנייה לפני שאתם חותמים על פוליסה כזו או אחרת, כדאי שתבדקו לעומק כל מה שאתם יכולים, גם אודות הביטוח וגם אודות החברה עצמה.

בחרו לכם חברת ביטוח טובה ושכנעו את כל הדיירים בבניין

בין אם מדברים על ביטוח ועד בית, על ביטוח הצנרת המשותפת או על ביטוח בניין משותף, רצוי להגיע להסכמה עם כל הדיירים. בנוסף, כדאי גם לבדוק לאיזו חברת ביטוח פונים, כי בסופו של דבר, ברור שכל חברת ביטוח תיתן לכם שירות קצת אחר ופוליסה במחיר שונה. יש בבניין המשותף שלכם דיירים שמתנגדים לעניין? תוהים מה תוכלו לעשות בנידון? פשוט מאוד: שכנעו אותם, כי זה חשוב. אף אחד לא רוצה למצוא את עצמו משלם לבד על נזקי צנרת ולכן כדאי להקדים ביטוח למכה. כשיש ביטוח לכל הבניין המשותף, כולל התייחסות לנזקי צמרת, אפשר לישון בשקט.

ביטוח נזקי צנרת לבית

ביטוחים שאפשר לעשות אונליין

אתם חושבים לעשות ביטוח נזקי צנרת אבל לא מתאים לכם להתחיל לדבר בטלפון על הנושא הזה עם מספר סוכני ביטוח? לא רוצים למצוא את עצמכם פונים אל כמה וכמה חברות ביטוח שונות כדי לקבל הצעות מחיר? אפשר להבין אתכם. היום הדברים הרי עובדים בצורה הרבה יותר יעילה, אז למה שלא ננצל זאת ונעשה הכול דרך האינטרנט? ממש כפי שתוכלו לעשות היום ביטוח נסיעות לחו"ל אונליין, כך גם תוכלו לעשות ביטוח נזקי צנרת דרך רשת האינטרנט, ולמען האמת, זו הבחירה הכי טובה שיש.

במקום לצאת מהבית או להתעייף מול עודף הפרטים שסוכן הביטוח עלול להתעקש לתת לכם בטלפון, תוכלו לעשות הכול בעצמכם. מה שכן, מאוד מומלץ לא לדחות את הדברים ולטפל בעניין עוד היום, כי אתם לא יודעים מה יוליד יום ורצוי להיות מוכנים לכל מצב מראש.

 

שאלות ותשובות

מהו ביטוח נזקי צנרת?

ביטוח נזקי צנרת נועד להגן על מבנה ותכולתו מפני נזקים שנגרמו כתוצאה מפיצוץ צנרת, דליפה, נזילה או סתימה. הביטוח מכסה את עלויות התיקון של הנזק שנגרם למבנה, לתכולה ולרכוש צד ג'.

מהם הנזקים שביטוח נזקי צנרת מכסה?

הביטוח מכסה מגוון רחב של נזקים, ביניהם:

  • נזקים למבנה עצמו, כגון קירות, רצפה, תקרות, טיח, צבע ועוד.
  • נזקים לתכולת הדירה, כגון רהיטים, מכשירי חשמל, בגדים ועוד.
  • נזקים לרכוש צד ג', כגון נזקים שנגרמו לדירה של השכן כתוצאה מדליפה בדירה שלכם.

איך ניתן לרכוש ביטוח נזקי צנרת?

ניתן לרכוש ביטוח נזקי צנרת דרך סוכן ביטוח או ישירות מחברת הביטוח.

מהם הטיפים לבחירת ביטוח נזקי צנרת?

  • חשוב להשוות בין הצעות מחיר של חברות ביטוח שונות.
  • יש לבדוק את תנאי הפוליסה בקפידה, כולל סכום הכיסוי, ההשתתפות העצמית וההחרגות.
  • מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח מוסמך שיסייע לכם לבחור את הביטוח המתאים ביותר לצרכים שלכם.
ביטוח נזקי צנרת
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף