הדברים שחשוב לשים לב אליהם כשעושים ביטוח בית משותף

השכנים מדברים איתכם ללא הרף על ביטוח לבית המשותף שלכם? עד היום עשיתם הכול כדי להתחמק מהעניין? חשוב שתבינו: זו טעות, והיא עלולה לעלות לכם ביוקר. זה נכון אומנם שכולנו משלמים על אינספור ביטוחים במהלך החיים, אך ביטוח לכל הבית המשותף הוא חשוב. זה גם נכון שכל ביטוח שאנחנו עושים אנחנו מאוד מקווים לא להפעיל, אך בפועל, הכול יכול לקרות. אתם עלולים להגיע מחר לבית המשותף שלכם אחרי יום עבודה ארוך ולראות שכל השכנים עומדים בחוץ כי יש הצפה. עלולה גם להיות שריפה פתאומית שתהרוס את המבנה כולו. זה טוב ויפה שלכל שכן יש ביטוח לדירה הפרטית שלו, אך מה עם השטחים המשותפים? ומה הם הרכוש המשותף? איך באמת תוכלו לממן את הבנייה המחודשת של הבית? מדובר על עלויות מאוד גבוהות ולכן ברור מדוע ללא ביטוח בית משותף זה לא אפשרי.

ביטוח שמתייחס גם לחבות צד ג'

מעבר לשאלת המבנה עצמו, יש טעם לעשות ביטוח בית משותף גם כנגד תאונות. העניין הוא שאם תדברו עם השכנים, אתם תראו שלא מעט אנשים זרים נכנסים לבית המשותף. הם נכנסים כדי לבצע תיקונים שונים, כדי לנקות את חדר המדרגות או כדי לטפח את הגינה. האם עצרתם פעם לחשוב של מי תהיה האחריות אם אותם עובדים יפצעו בשטח הבית המשותף שלכם? לא נעים לגלות זאת, אך האחריות יכולה להיות שלכם. ביום בהיר אחד יכולה לנחות על הבניין כולו תביעה גדולה מאוד כי מנקה המדרגות שבר את הרגל בשטח הבניין שלכם. מה תעשו במצב כזה? תיקחו את כל החסכונות שלכם כדי לממן את הפיצויים שמגיעים לאותו איש מקצוע? זה עלול להיות מצב נוראי. לא נעים לדמיין סיטואציה הזאת, אך כבר היו דברים מעולם. לכן, אם תוכלו לעשות עוד היום ביטוח בית משותף שכולל גם מצב כזה, מובן שזה כדאי.

האם כל חברת ביטוח תתאים לכם?

חושבים על ביטוח בית משותף? רוצים לעשות את הביטוח הכי מקיף שאתם יכולים לבית המשותף שלכם? אתם לגמרי צודקים. אחרי שהתאמצתם כל כך הרבה וקניתם דירה, ברור שתרצו לישון בשקט. לא תרצו להיות אחראים למימון תיקונים או פיצויים שמגיעים לאחרים. לכן חשוב לבדוק באיזו חברת ביטוח אתם עומדים לבחור. זה ברור שלא חסרות חברות ביטוח נהדרות בארץ, אך לא כולן יכולות לעמוד בציפיות שלכם. לכן יש טעם לבדוק עד כמה הן מנוסות, מה הן יכולות להציע ואיזה מוניטין יש לכל חברת ביטוח שמעניינת אתכם. בנוסף, כמובן שכדאי יהיה גם לברר את המחירים. האם המחיר שאתם עומדים לשלם, ביחד עם השכנים, על הביטוח נראים לכם סבירים? עשו השוואת מחירים במהירות אונליין ותוכלו להימנע מהוצאה כלכלית מוגזמת.

הדברים שחשוב לשים לב אליהם כשעושים ביטוח בית משותף
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף