ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים

שמעתם על אסון נוראי שקרה בבניין השכן לכם? התפוצצה שם הצנרת הראשית וכל הדיירים נאצלו לשלם סכום לא מבוטל מעכשיו-לעכשיו כדי לתקן את התקלה? אם כך, ברור מדוע אתם מתחילים לחשוב על ביטוח מבנה משותף, כי ביטוח בניין משותף הוא בדיוק הפתרון למצבים כאלה.

עוד לפני שאתם פונים אל האגודה לתרבות הדיור ומבררים האם זו חובה לעשות ביטוח כזה (והתשובה היא לא), כדאי שתדעו: ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים יציל אתכם בעת צרה וכדאי לעשות אותו בהקדם.

הכל על ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים

ביטוח בתים משותפים הוא עניין שכולנו מכירים כבר שנים. למעשה, רבים מאיתנו גרים בבתים משותפים למרות החלום לגור בבית פרטי. לכן כולנו גם שמענו על הנושא של ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים.

עם זאת, עוד לפני שנדבר על המחיר ועל החשיבות של השוואת מחירים, חשוב להבין את המהות. 

למה הביטוח הזה קריטי ואיך הוא יכול לספק לנו שקט נפשי? מה ישפיע על המחיר והאם באמת העלות זה הדבר הכי חשוב שצריך לקחת בחשבון? 

לפניכם כמה נקודות חשובות שכדאי להיות ערים להן כשאתם רוצים לעשות ביטוח בניין לנכס המשותף שלכם. 

ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים – מה זה בכלל הביטוח הזה?

בוער בכם לקבל מידע על ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים? לפני זה צריך להבין מהו הביטוח שתוכלו לעשות עבור הבית המשותף שלכם. מדובר על סוג של כיסוי שתוכנן במיוחד לבתים משותפים או לחללי מגורים משותפים. מטרתו העיקרית היא להגן על השטחים המשותפים והנכסים המשותפים של הבניין.

זה כולל אלמנטים שונים, כמו למשל: מסדרונות, מעליות, גגות ומתקני כמו מחסנים, חניות, חדרי כושר וכדומה. ביטוח זה נרכש בדרך כלל ע"י מי שבפועל מאייש את תפקיד ועד הבית. בנוסף, ביטוח הבניין המשותף מגולם ברוב המקרים בדמי ועד הבית שתשלמו בכל חודש.

מעבר לכך שבעזרת ביטוח הרכוש המשותף תוכלו לקבל כיסוי כלכלי בעת הצורך, יש לו עוד משמעויות. עם ביטוח כזה תוכלו להגן על עצמכם במצב של תביעות משפטיות שונות.

כבעלים של בית משותף, חשוב להבין את היקף הביטוח שאתם עושים ואת המשמעות שלו. במילים אחרות: מעבר לכך שצריך להבין כמה עולה ביטוח בניין משותף, חשוב להבין שהוא יציל אתכם ברגע האמת. 

הקשר בין ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים ובין היקף הביטוח

כשיורדים לעומק הפרטים בנושא של ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים, צריך להבין שהיקף הביטוח הוא היקף קריטי שישפיע על העלות.

פוליסות ביטוח בתים משותפים יכולות להשתנות בכיסוי שלהן, אך הן כוללות בדרך כלל שני מרכיבים עיקריים:

  1. כיסוי רכוש: היבט זה של ביטוח לבניין משותף מכסה את המבנה הפיזי של הבניין. הוא מכסה גם כל רכוש משותף, כגון כלים או ציוד בבעלות הבניין. כיסוי רכוש יכול לסייע בתשלום עבור תיקונים או עלויות החלפה במקרה של נזק שנגרם כתוצאה מאירועים כגון שריפות וכדומה. 
  2. כיסוי אחריות: כיסוי אחריות בפוליסת הביטוח של בניין משותף מגן מפני תביעות משפטיות פוטנציאליות הנובעות מפציעות או נזקי רכוש בשטחים המשותפים. כיסוי זה יכול לסייע בתשלום עבור הוצאות משפטיות והסדרים או פסקי דין הנובעים מאירועים מכוסים.

כמובן שאם תרצו להוסיף לכיסויים הבסיסיים עוד סעיפים, זה ישפיע על המחיר הסופי שתשלמו על ביטוח רכוש משותף. ניתן להוסיף לביטוחים כאלה, ברוב המקרים, סעיפים שונים כמו: 

  • כיסוי הערכות הפסד
  • כיסוי ביוב או נזקי מים
  • כיסוי אחריות דירקטורים ומנהלים 

לכן, רגע לפני שאתם חותמים על פוליסת הביטוח שלכם, בדקו היטב מה היא כוללת.

מה יכול להשפיע על מחיר פוליסת הביטוח?

כשמדברים על ביטוח עבור בניין משותף ניתן לראות שיש מספר גורמים שישפיעו על מחיר הפוליסה, כמו למשל:

  • האם תבחרו לעשות ביטוח נרחב ביותר או מינימאלי?
  • באיזו עיר נמצא הבניין המשותף שלכם, מה גודלו וכמה דירות יש בו?
  • באיזו חברת ביטוח תעדיפו להיות מבוטחים?

מה שחשוב לזכור, אפילו אם קיבלתם הצעת מחיר גבוהה, זה שמדובר על ביטוח משתלם. אם לא יהיה לכם ביטוח בית משותף בעת צרה – כל אחד מהם יצטרך לשלם לא מעט כסף על תיקונים כאלה ואחרים ואתם תמצאו את עצמכם מתדרדרים ליחסי שכנות רעים. לעומת זאת, אם כן יהיה לכם ביטוח בניין משותף כל מה שתצטרכו לעשות זה לפנות אל חברת הביטוח ולחכות שהיא תישא באחריות הכלכלית.

ביטוח בתים משותפים השוואות מחירים בישראל

ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים – בכל יום שעובר אתם מסתכנים לחינם

חשבתם להתחיל לעשות בירורים? השוואות ואינספור ישיבות דיירים? עצרו לרגע והבינו: בלי ביצוע ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים אתם מסכנים את עצמכם לחינם. למעשה, בכל יום שעובר עלולה לקרות תאונה או תקלה שלא תדעו איך לממן אם לא יהיה לכם ביטוח. אומנם לא צריך לשלם הון עתק על הביטוח, אך מנגד, כולנו יודעים שלא פעם מה שזול בסופו של דבר הופך ליקר.

לכן יש טעם לברר עלויות אך בהחלט עדיף לבחור עוד היום בחברת ביטוח שתוכלו לסמוך עליה. זה אומר שכדאי לבדוק מה הניסיון שלה, מה כולל הביטוח וכמה בסופו של דבר זה ייצא לכל דייר. אל תשכחו שאתם מתחלקים ביניכם בעלויות ולכן סביר להניח שבכל חודש כשכל דייר ישלם את חלקו בביטוח המשותף הוא אפילו לא ישים לב לכך.

גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון כשרוצים לעשות ביטוח בית משותף

בהקשר של ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים, יש עוד כמה נקודות שצריך לקחת בחשבון. זה נכון גם אם תרצו לעשות ביטוח ועדי בתים משותפים, שכן תמיד יש עוד נקודות שיכולות להשפיע על המחיר, מעבר להשוואה בין הצעות מחיר שונות.

למשל: על כמה תרצו שיעמוד היקף הכיסוי שאתם מקבלים בעת צרה? רמת הכיסוי שתבחרו עבור פוליסת ביטוח תשפיע משמעותית על המחיר. פוליסות עם כיסוי מקיף יותר או מגבלות גבוהות יותר יעלו בדרך כלל יותר.

בנוסף, גם מיקום הבניין ישפיע על מחיר הפוליסה. אם הבניין שלכם ממוקם במקום יותר בעייתי, יכול להיות שחברת הביטוח תגבה מכם סכום גבוה יותר. זה נכון גם לגבי מצב הבניין ואפילו הגודל שלו. לכן זה לא מפתיע שכל ועד בית של כל בניין אשר יפנה לקבל הצעת מחיר, יקבל למעשה הצעת מחיר שונה.

הכירו את "מרכז הביטוחים" – המקום הטוב ביותר לעשות בו כל ביטוח שתרצו

השקעתם לא מעט זמן בנושא של ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים? ברור לכם מהם, פחות או יותר, הגורמים שישפיעו על המחיר? אם כך, הגיע הזמן להבין שהמחיר הוא לא הפונקציה היחידה שחשובה. חשוב לא פחות לדעת שבעת צרה תוכלו לקבל עזרה.

כמו כן, חשוב לדעת שתוכלו לקבל מענה אדיב ויעיל. לכן הכתובת הנכונה עבורכם היא חברת "מרכז הביטוחים". זו חברה שרואה, לפני הכל, את הלקוח.

היא מחויבת ללקוח וכל עובדי החברה מגיעים עם תודעת שירות גבוהה. לכן, לא רק שתקבלו כאן הצעת מחיר טובה, אלא גם תדעו שתמיד תקבלו כאן מענה אדיב.

כשעושים ביטוח רוצים לישון בראש שקט, וזו בדיוק הסיבה שבגללה כדאי לכם לפנות אל חברת "מרכז הביטוחים" עוד היום. 

 

שאלות ותשובות

האם בכל בית מומלץ לעשות ביטוח בית משותף?

תשובה: כן. בלי קשר לגודל או למצב של הבית המשותף, חשוב מאוד לעשות לו ביטוח, ורצוי שהוא גם יהיה כמה שיותר מקיף ועם כמה שיותר סעיפים.

מה נחשב בימינו לבית משותף שעבורו כדאי לרכוש פוליסת ביטוח כזו?

תשובה: כל בניין שיש בו יותר משתי דירות הוא בית משותף ועבורו כדאי לקנות פוליסת ביטוח כזו.

האם צריך לשלם השתתפות עצמית כשפונים אל חברת הביטוח? כמה?

בביטוח בתים משותפים השוואת מחירים היא הכרחית לפני שסוגרים פוליסה. כמעט תמיד יהיה צורך לשלם השתתפות עצמית כלשהי ומומלץ להשוות בין ההשתתפות העצמית בחברות השונות. עם זאת, בהתאם לסוג ולכל הכיסויים שהוא כולל ביטוח בניין משותף מחיר שתשלמו יכול להיות שונה.

ביטוח בתים משותפים השוואת מחירים
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
הכול על ביטוח בית משותף
הכול על ביטוח בית משותף

אתם שייכים לאותם האנשים שחלמו לגור בבית פרטי? בסופו של דבר קניתם גם אתם דירה בבניין משותף? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים: איך מגנים על מה שיש לנו? אין

קרא עוד »
מה זה ביטוח בית משותף
מה זה ביטוח בית משותף?

לקנות דירה זה אומנם צעד מאוד מרגש, אך חשוב להבין: רכישת דירה מביאה איתה גם לא מעט אחריות. מעבר לכך שאתם אחראים לכל מה שקורה בתוך הדירה הפרטית שלכם, אתם

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף