למה חשוב לעשות ביטוח חבות מעבידים?

במסגרת היותכם מנהלי עסקים אתם חשופים לאינספור תביעות מסוגים שונים, וככל שהחברה או העסק שלכם גדולים יותר, כך גם הסיכון גדול יותר. לעובדים שלכם, במסגרת העבודה אצלכם, עלולות להתרחש תאונות מסוגים שונים והם גם עלולים לחלות בסוגים שונים של מחלות מקצוע. מה עושים במצב כזה? ומה באמת אתם יכולים לעשות אם עובד מסוים החליט לתבוע אתכם כתוצאה מהפגיעה שהוא חווה? האם בבת אחת אתם צריכים למצוא מקור שממנו תיקחו כסף ותשלמו פיצויים לאותו עובד? התשובה היא כמובן לא.

אומנם האחריות לשלומם של העובדים מונחת עליכם, כי אתם בעלי העסק או החברה, אך כאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות לעשות ביטוח. הביטוח הנכון למקרים כאלה הוא ביטוח חבות מעבידים, כי במסגרתו תוכלו לקבל כיסוי משמעותי ביותר במקרים של תביעות פיצויים מצד העובדים בגין פגיעות גוף. הפגיעות יכולות להיות כתוצאה מתאונה, מחלה או התרחשויות אחרות, ורק אם יהיה לכם ביטוח חבות מעבידים באמת תוכלו לישון בשקט, אז למה אתם מחכים?

אל תסתפקו בפוליסה הכי בסיסית שיש

כפי שקורה לגבי הרבה מאוד ביטוחים אחרים, גם כאשר מדברים על ביטוח חבות מעבידים אנחנו רואים שיש סוגים שונים של פוליסות וכיסויים. ראשית, צאו מנקודת הנחה שכל חברת ביטוח תציע לכם פוליסה קצת אחרת ושנית, אותה חברת ביטוח תוכל להציע לכם כיסויים שונים. לכן זה ברור שתוכלו לבחור בפוליסה הבסיסית שתעלה לכם פחות, אך מנגד, היא גם תכסה הרבה פחות מקרים.

לעומת זאת, יש גם אפשרות לבחור בפוליסה נרחבת יותר שתכלול מצבים חריגים כמו שליחויות של העובדים לחו"ל או אפילו פציעות בעת פעילות חברתית או ספורטיבית. אין ויכוח: ככל שהפוליסה יותר נרחבת המחיר שלה גם יותר גבוה, אך מצד שני, יש מקרים שבהם לא כדאי יהיה להתפשר על שום אופציה אחרת.

חברת הביטוח הטובה ביותר – כך תבחרו אותה

אם יש לכם דילמה לאיזו חברת ביטוח לפנות כדי לעשות ביטוח חבות מעבידים, אנחנו יכולים להבין אתכם. ישראל מוצפת באינספור חברות ביטוח ואין ספק שכל אחת מהן יכולה להציע לכם דברים קצת אחרים.

לכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק ולהשוות בין כמה חברות שונות, זה כדאי. בדקו לא רק את המחירים, אלא גם את הסעיפים השונים הכלולים בפוליסה וכך תוכלו לבחור חברה אמינה וטובה. כמו כן, כדאי גם לברר שאתם פונים אל חברת ביטוח שתיתן לכם מענה ברגע האמת כי בסופו של דבר זה הנתון החשוב ביותר.

ביטוחי חבות למעבידים

ביטוח חבות מעבידים
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
עלות ביטוח צד ג לבניין
עלות ביטוח צד ג לבניין

עלות ביטוח צד ג לבניין מגורים הוא פקטור חשוב להגנה מפני הנטל הכלכלי של פיצוי נזקים, נזקי גוף, הרס ומעשי ונדליזם. מומלץ בכל בניין מגורים שיהיה ביטוח כזה. הביטוח מספק

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף