ביטוח ועד בית – עשו זאת עוד היום

בלי ששמתם לב איך זה קרה הגיע תורכם למלא את תפקיד ועד הבית? תוהים מה ניתן לעשות בנידון ואיך תוכלו להיות בטוחים שהכול יתנהל על מי מנוחות? אם כך, יכול להיות שעכשיו זה הזמן לברר: האם בבניין שלכם כבר עשו ביטוח ועד בית? אנשים לא תמיד מודעים לכך, אבל האמת היא, שביטוח כזה יכול להציל חיים.

למלא את תפקיד וועד הבית ועוד להיות חשופים לאינספור תביעות אישיות מצד גורמים שונים זה לא באמת הגיוני, אבל כך הדברים מתנהלים בישראל. לכן, אם ניתן לעשות עוד היום ביטוח ועד בית וכך לדעת שלא משנה מה יקרה כי בכל מקרה יהיה מי שיעזור לכם ומי שיגן עליכם, כמובן שזה מומלץ בחום.

 

הגורמים השונים שעלולים לתבוע אתכם

אם אתם עדיין קצת מתלבטים ולא מבינים מה החשיבות של ביטוח ועד בית, כדאי שתדעו שהרבה אנשים עלולים לתבוע אתכם, רק בגלל התפקיד שלכם. למשל, יש אנשים שיוכלו לתבוע אתכם אישית אם הם יעברו תאונה כלשהו בשטח הבית המשותף שלכם ויש מקרים שבהם התביעה אפילו עלולה להגיע מאחד מהשכנים. לא חסרות עילות לתביעות ולכן נשאלת השאלה מה באמת עושים בנידון? האם אנחנו צריכים למלא את תפקיד ועד הבית ולא לישון בלילה כי עלול להיות שמישהו יחליט לתבוע אותנו? או שאולי עדיף פשוט לעשות ביטוח ועד בית וגם לדאוג לכך שהוא יהיה כמה שיותר נרחב?

האמת היא, שביטוח ועד בית לא תמיד חייב להיות יקר והוא בהחלט יכול לעזור לכם להיות רגועים יותר. זה לא משנה מה יקרה ומי יחליט שהוא תובע אתכם אישית כי אתם תפקיד הוועד, כי בכל מקרה, תוכלו מיד לדבר עם נציגי חברת הביטוח שלכם. כך תוכלו לדעת שאתם מקבלים עזרה, שמישהו מכסה את הנזק ושבסופו של דבר לא אתם באופן אישי תצטרכו לשלם פיצויים למישהו שנפגע.

חברת ביטוח שלא מתנערת מהלקוחות שלה – אפשר למצוא כזו

כולנו מכירים לא מעט אנשים שאומנם עשו ביטוח ועד בית, ועוד אינספור ביטוחים אחרים, אך ברגע האמת חברת הביטוח לא נתנה להם כיסוי. היא לא ענתה או עשתה הכול כדי להוכיח שהיא לא חייבת לשלם שום פיצוי. אם גם אתם מכירים סיפורים כאלה ואם אתם לא רוצים שזה יקרה גם לכם, ובצדק, בדקו היטב לאן אתם פונים. את סוכנות הביטוח שלכם לא כדאי לבחור ככה סתם, כי בפועל רצוי מאוד לברר במי אתם בוחרים. האם זו סוכנות ביטוח אמינה? האם היא מציעה מענה 24/7? על איזה היקף של כיסוי כלכלי מדובר במקרה של ביטוח ועד בית? והאם הלקוחות האחרים של החברה ממליצים עליה בחום מתוך הניסיון האישי שלהם? בדקו הכול וכך תבחרו סוכנות ביטוח אמינה, טובה ורצינית.

 

תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף