כל מה שדיירים בבית משותף צריכים לדעת על ביטוח ועד בית

רובנו חיים בבתים משותפים והאמת היא, שחלק מאתנו גם חיים בבתים מפנקים במיוחד. יש היום גורדי שחקים בכל עיר בישראל ובחלק מהם התנאים נפלאים. מי יכול היה להאמין שיום אחד נגור במבנים שיש בהם בריכה פרטית, חדר כושר, מעליות ולובי מפואר? היום זה סטנדרט הבנייה בהרבה מאוד מקומות, ולכן ברור מדוע אנשים נמשכים לכל התנאים האלה וממלאים מבנים מהסוג הזה. מה שלא ממש השתנה בישראל גם בשנים האחרונות, הוא למעשה המוסד של ועד הבית.

עדיין יש לנו צורך בוועד הבית, הוא עדיין מייצג את הדיירים והוא גם עדיין חשוף לתביעות אישיות. מי שיכול לתבוע את ועד הבית הם לא רק הדיירים שגרים בבניין, אלא גם אנשים שעוברים בבניין, סובלים מתאונה כלשהי ומחליטים לתבוע. מה שיוצא ממצב כזה הוא שאותם חברי ועד בית שעושים את תפקידם בהתנדבות, עלולים למצוא את עצמם חשופים לתביעות אישיות ועלולים להיכנס להוצאות אינסופיות בשל כך. זו הסיבה שבגללה ביטוח ועד בית זה משהו שאי אפשר לוותר עליו, כי יש לו חשיבות אדירה.

מי יממן את הביטוח?

אם חשבתם לרגע שחברי ועד הבית צריכים לממן לבד את הביטוח, כי הוא עבורם, דעו שזה לא מדויק. ראשית, ניתן להחליף את חברי ועד הבית בכל שנה או בכל מספר שנים, מה שאומר שאולי גם תורכם יגיע באופן אישי למלא את התפקיד הזה. שנית, מדובר על אותם אנשים שעושים עבודה משמעותית ביותר בהתנדבות עבור הבניין כולו, ולכן, מטבע הדברים, כל דיירים הבניין יממנו ביחד את הביטוח.

משמעות הדברים היא גם שכך כל אחד מהשכנים ישלם סכום נמוך יותר על אותו ביטוח ועד בית, כך שאין סיבה לדחות עוד את ההתעסקות בנושא הזה. כדאי להתחיל לברר עכשיו איזה סוגים של פוליסות אפשר לעשות, כמה זה יעלה לכל שכן ואיפה הכי כדאי להיות מבוטחים. ביטוח ועד בית הוא ביטוח שיגן על הבניין כולו בעת בצרה צרה ולכן חשוב לטפל בדברים עוד היום.

חברת ביטוח נכונה

לא חסרות חברות ביטוח בישראל שאומנם מפרסמות את עצמן כחברות מובילות וטובות, אך לא תמיד ברגע האמת הן נותנות מענה. לכן, אם אתם יכולים לבדוק איפה אתם מתכוונים לעשות ביטוח ועד בית, כמובן שזה כדאי. כך תגלו שרק חלק מהחברות מקצועיים, מובילות וגם מוצלחות, אז למה לבחור בחברה שלא תיתן לכם את הכי טוב שאפשר? חברת הביטוח שלכם צריכה להיות כזו שלא מתחמקת מהלקוחות שלה בעת צרה והיא צריכה להיות חברה שגם הצעת המחיר שהיא נותנת יכולה להיות סבירה. לכן כדאי לבדוק את השטח, לעשות השוואות שונות וכך להחליט איפה תרצו לרכוש את הפוליסה החשובה והמשמעותית הזאת.

כל מה שדיירים בבית משותף צריכים לדעת על ביטוח ועד בית
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם
ביטוח בתים משותפים
ביטוח בתים משותפים

אתם חיים בבית משותף ולכל אחד מכם יש אינספור ביטוחים? אתם לא זוכרים בכלל על מה אתם משלמים בכל חודש מרוב שכל כך הרבה חשבונות של פוליסות שונות מגיעים אליכם

קרא עוד »
ביטוח רכוש משותף
ביטוח רכוש משותף

אולי בחיי היומיום אתם לא שמים לב לכך, אך בפועל בבניין המשותף שלכם יש לא מעט רכוש משותף שלמעשה שייך לכולכם, דיירי הבניין. לדוגמא, המעלית בבניין היא של כולכם, ומשמעות

קרא עוד »
הכול על ביטוח בית משותף
הכול על ביטוח בית משותף

אתם שייכים לאותם האנשים שחלמו לגור בבית פרטי? בסופו של דבר קניתם גם אתם דירה בבניין משותף? אם כך, ברור מדוע אתם תוהים: איך מגנים על מה שיש לנו? אין

קרא עוד »

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף