עוד אין לכם ביטוח ועד בית? עשו זאת היום!

למלא את תפקיד ועד הבית זה לא עניין פשוט, וכמובן שכלל שהבניין יותר גדול ויש בו יותר אנשים ודיירים, זה עלול להיות ומרכב ומסובך יותר. מטבע הדברים, אם יש עשרות דירות בבניין, ועד הבית צריך להגיע להבנה עם כל הדיירים וגם לייצג את כולם בפני הרשויות השונות. בפועל אנחנו רואים שתפקידיו של ועד הבית מגוונים, כי הוא צריך לשלם את התשלומים השוטפים, להיות אחראי על שיפוצים שונים שצריך לעשות בבניין וגם לייצג את הבניין במקרים חריגים.

האם ידעתם שבנוסף לכל אלה, אותם חברי ועד הבית יכולים להיות חשופים גם לתביעות אישיות? התביעות האישיות יכולות להגיע מצד הדיירים בבניין וגם, למעשה, מצד כל אדם שיכנס לבניין, יעבור בו תאונה כלשהי וידרוש פיצויים. מה באמת חברי ועד הבית יכולים לעשות במצב כזה ואיך הם יממנו פיצויים או כיסויים שונים של נזקים שנגרמו, לכאורה, באשמתם? כאן בדיוק נכנס לתמונה ביטוח ועד בית ולכן ברור מדוע יש לו חשיבות רבה.

מי מממן את הביטוח?

אם חשבתם לרגע שכאשר אתם רוצים לעשות ביטוח ועד בית זה אומר שאתם צריכים לממן את העלות שלו לבד, דעו שזה לא מדויק. למעשה, אנחנו רואים שכמעט תמיד התפקיד של ועד הבית הוא תפקיד שמתחלף בין הדיירים השונים. זה אומר שהיום אתם ממלאים את תפקיד ועד הבית אך מחר מישהו אחר יצטרך לאייש את התפקיד הזה. משמעות הדברים היא שברור מדוע כל דיירי הבניין צריכים לחלוק ביניהם ביחד את העלויות של ביטוח ועד בית.

לכן, אם חששתם לרגע מהעלות כשקיבלתם מספר הצעות מחיר, אל תשכחו שבסופו של דבר כל אחד מהשכנים ישלם מחיר סביר ביותר. זה אומר שאתם לא צריכים להתפשר ואין סיבה אמתית שבגללה אתם צריכים לפנות אל חברת הביטוח הכי זולה שיש רק כי היה נדמה לכם שזו הוצאה כלכלית יותר מידי גדולה.

חברות ביטוח טובות – איך באמת מגיעים אליהן?

אתם תוהים איך נכון יהיה לבחור איפה לעשות ביטוח ועד בית? אם כך, כדאי שתדעו שיש אפשרות לבדוק את הדברים לעומק. לכל חברת ביטוח שמציעה פוליסת ביטוח ועד בית יש דברים קצת שונים להציע לכם, הן במחיר והן בשירות שתוכלו לקבל ברגע האמת. לכן, אם אתם יכולים לברר מראש האם מדובר על חברה אמינה ומומלצת, למה שלא תעשו זאת?

בנוסף, גם לגבי המחירים אנחנו רואים שאומנם יש חברות שמציעות מחירים מאוד נמוכים, אך מבחינת חוות הדעת אנחנו רואים שהן לא מאוד מומלצות. לכן כדאי יהיה לבחור בסופו של דבר חברת ביטוח שתוכל לתת לכם את הכי טוב שיש ואת כל השירות שאם מצפים לו תחת קורת גג אחת, אז למה אתם מחכים?

עוד אין לכם ביטוח ועד בית עשו זאת היום!
תוכן עניינים
מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פנו אלינו עכשיו וקבלו מגוון הצעות מותאמות אישית עבור ביטוח בניין משותף